Toon posts:

creative webcam+win xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
krijg mun webcam niet meer aan de praat onder xp. onder win me deed die het prfect maar voor xp kan ik geen juiste driver vinden.

het exacte model van de webcam weet ik niet maar het is een simpele zwarte creative webcam met usb aansluiting van een jaar of 2 a 3 oud. er staat onder wel een model no. 1100001212. waar kan ik een goeie driver voor xp vinden?

Verwijderd

Topicstarter
iemand ervaring met creative webcam`s onder xp?

Verwijderd

Ik heb zo'n wit kijkoogie en die deed het ook onder ME maar niet onder XP. Ik heb geprobeerd om een andere driver te installeren maar dat leverde niets op. Bij mij cam zie ik bij het 'openen' één stilstaand beeld maar verder geen bewegende beelden.

Verwijderd

PS ik heb een logitech webcam

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mijn webcam go plus deed het met de 2000-drivers.
P.S. Creative heeft een hoop nieuwe drivers op
http://www.europe.creative.com/support/drivers/latest.asp

Verwijderd

ik heb der ook 1 zon creative webcam is dat zon zwarte die je omhoog en omlaag kan bewegen haha dik vaag ding en ik draai ook winxp maar werkt perfect ;)

check je updates voor xp staat wel een dual ding tussen voor je webcam!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Dan heb je de Creative Labs Webcam 2 USB.
Die werkt onder XP als je de laatste drivers voor Windows 2000 installeert:

ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/beta/wc2_winbeta.zip

success

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 16:23 schreef Dymlos het volgende:
ik heb der ook 1 zon creative webcam is dat zon zwarte die je omhoog en omlaag kan bewegen haha dik vaag ding en ik draai ook winxp maar werkt perfect ;)

check je updates voor xp staat wel een dual ding tussen voor je webcam!
ja inderdaad, die is het ja... ik heb nu die w2c_winbeta driver erop en nu doet hij het, maar wel veel slechter als onder winme. maar goed, hij doet het in ieder geval. |:(
Pagina: 1