Hoi ik had dus een baybus gemaakt en die wou ik ff showen:

wat ik gedaan heb is hetvolgende: een groot rond gat gezaagd (met een grote ronde 92mm gatenzaag) en daar een fan achtergedaan, toen een hele lading draadjes gesoldeerd (3 per ledje, 6 per schakelaar, keer zeven dus een stuk of 80).
Alle schakelaars hebben een dual-color LED (ze hadden helaas geen blauw-paarse
) voor 12V worden ze rood, voor 7V worden ze groen, het eerste (rode schakelaartje) is de schakelaar voor 'Silent Mode' oftewel dan gaan alle fans die op 12V stonden uit en alle die op 7V stonden draaien vrolijk door en alle LED's gaan uit (dus eigenlijk is het gewoon een schakelaar tussen de 0), het 2e schakelaartje is voor de 2 fans in en op mijn voeding (een aopen met een andere fan en nog een fan er onder aangeschroefd), met het verschil dat deze altijd aanblijft (op 7 of 12, maar deze kan dus niet uit als ik de 'SilentMode'aanzet wanneer deze op 12V staat), de 3e is voor de 92mm fan onder de schakelaartjes, de 4e is voor de intake voor-onder-in, de 5e is voor een fan achteronderin de kast (ook intake), de 6e is voor 2 outtake fans achter bij mijn 2HD's (2*40GB IBM GXP 60, nee nog niet gecrasht
), en de 7e is voor de fan op mijn videokaart (een Elsa Geforce2MX, gewoon op het koelblokkie een 80mm fan geschroefd en met een tairippie door het gaatje in het hoekje vastgesjord
).
Voor de rest zijn alle fans 80mm behalve dus die 92mm. Ik ben nog van plan om een 80mm fan op het koelblok vanmijn CPU te zetten (celly 700@912) want dat standaard intel ding maakt best wel wat herrie opzich.
OK lekker warrig verhaal (en brakke gratis chello webcam foto's
), maar wat vinden jullie?
wat ik gedaan heb is hetvolgende: een groot rond gat gezaagd (met een grote ronde 92mm gatenzaag) en daar een fan achtergedaan, toen een hele lading draadjes gesoldeerd (3 per ledje, 6 per schakelaar, keer zeven dus een stuk of 80).
Alle schakelaars hebben een dual-color LED (ze hadden helaas geen blauw-paarse
Voor de rest zijn alle fans 80mm behalve dus die 92mm. Ik ben nog van plan om een 80mm fan op het koelblok vanmijn CPU te zetten (celly 700@912) want dat standaard intel ding maakt best wel wat herrie opzich.
OK lekker warrig verhaal (en brakke gratis chello webcam foto's