Crosspostings sluiten ok, maar waarom deze ?

Pagina: 1
Acties:

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/334974

Dat het een crossposting is ok, dat je hem sluit ook, maar waarom wordt degene in de HK dan niet gesloten aangezien er meer mensen in SG kunnen :? Vind ik een beetje bot. Veel mensen kunnen (nog) niet in de HK en de bedoeling van dit topic is dat veel mensen er gebruik van maken :(

Correct me if i'm wrong, maar ik vind het bijna onmenselijk om dit op deze manier te sluiten (no flame intended)

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 16:02

GerriT

Dusss......

Sjonnie,

laat ik me daar nou eens helemaal bij aansluiten.

Sure er zijn regels, maar dit is echt triest :'(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit is meer iets om in je signature te zetten

Het is gewoon geen discussie (waarvoor SG bedoeld is).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
omdat HK en SG iets heel anders is :?

stel; je mag eerst alleen in Overclocking en Casemodding, en een maand later mag je ook in Spielerij

als je dan een x-post hebt in allebei die topics, dat gaat over een spelletje, welke denk je dat er dicht gaat :?

lijkt me vrij clear :P

• Laurent
  • Niet online
Hmz, eigenlijk vond ik het netter om die in HK te sluiten en die in SG opentehouden, aangezien dat topic zo serieus is dat hij wel in SG terecht kan :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er is nergens gezegd dat de huiskamer niet serieus is. Alleen mag je daar ook niet serieus doen. Er zijn wat minder regels. Mededelingen in die trand horen mijns inziens gewoon in de huiskamer.

Net als de "ik ga trouwen" achtige threads. Dat is ook serieus. Het is de verantwoordelijkheid van de users om dat topic te respecteren.

SG is een forum voor serieuze discussies, zoals ik het begrepen had dan

• Pewwy
Op donderdag 29 november 2001 15:23 schreef JvS het volgende:
Er is nergens gezegd dat de huiskamer niet serieus is. Alleen mag je daar ook niet serieus doen. Er zijn wat minder regels. Mededelingen in die trand horen mijns inziens gewoon in de huiskamer.

Net als de "ik ga trouwen" achtige threads. Dat is ook serieus. Het is de verantwoordelijkheid van de users om dat topic te respecteren.

SG is een forum voor serieuze discussies, zoals ik het begrepen had dan
Gaat mij meer om het idee dat veel lezers nog geen HK access hebben. Strijk met je hand over je hart en laat dan dat topic in SG open. Dat is alles wat ik met mijn posting bedoel. Dit ga je toch niet vergelijken met een "ik ga trouwen topic" :? Verplaats je gedachten eens in deze persoon zijn familie...

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 29 november 2001 15:31 schreef Just_Johnny het volgende:

[..]

Gaat mij meer om het idee dat veel lezers nog geen HK access hebben. Strijk met je hand over je hart en laat dan dat topic in SG open. Dat is alles wat ik met mijn posting bedoel. Dit ga je toch niet vergelijken met een "ik ga trouwen topic" :? Verplaats je gedachten eens in deze persoon zijn familie...
Als je echt veel mensen wilt bereiken, zet dit dan in je signature! en roep andere mensen op dat ook te doen!

Dat heeft echt veel meer zin, dan een enkel topicje...

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sorry, maar ben het hier eens met de topic starter. Er lopen hier een hoop mensen rond met <150 posts en iedereen kan in de SG, dus je bereikt meer mensen. Anders move het topic uit HK naar de SG :)

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Hij hoorde idd niet in SG.

Maar ik heb hem in m'n sig gezet voor je....

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 29 november 2001 15:42 schreef justin01 het volgende:
Sorry, maar ben het hier eens met de topic starter. Er lopen hier een hoop mensen rond met <150 posts en iedereen kan in de SG, dus je bereikt meer mensen. Anders move het topic uit HK naar de SG :)
Ik wil niet als de grote boeman uithangen, maar het forum is helemaal niet bedoeld om mensen op te roepen.

Volgende (fictieve) stap is dat we een hand over onze hart moeten strijken en in elk forum een sticky topic moeten plaatsen. Dat is gewoon niet de bedoeling. Nou is dit een kromme opmerking, maar het is dan ook slechts ter illustratie.

Nogmaals dit in je sig zetten werkt veel beter:
code:
1
2
[url=http://www.wishyou.nl/frontend/src/index.php?pid=46&artid=881&vote=1]klik hier[/url]
 om de laatste wens van een jongetje in vervulling te laten gaan[br][br][b]Help en zet dit ook in je sig![/b]

• Pewwy
Op donderdag 29 november 2001 16:30 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik wil niet als de grote boeman uithangen, maar het forum is helemaal niet bedoeld om mensen op te roepen.

Volgende (fictieve) stap is dat we een hand over onze hart moeten strijken en in elk forum een sticky topic moeten plaatsen. Dat is gewoon niet de bedoeling. Nou is dit een kromme opmerking, maar het is dan ook slechts ter illustratie.

Nogmaals dit in je sig zetten werkt veel beter:
Thanx voor de uitleg. Mijn sig is aangepast :)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op donderdag 29 november 2001 16:37 schreef Just_Johnny het volgende:

[..]

Thanx voor de uitleg. Mijn sig is aangepast :)
Dit vind ik zo'n 'mooi' verhaal :'(

Ik heb me sig ook maar aangepast.
Pagina: 1