Toon posts:

HP Laserjet 5000 Printeronderhoud UIT!!

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vers op de kopgetikte HP Laserjet 5000, print nog wel maar zeurt dat hij onderhoud nodig heeft! ONZIN ! Ze willen gewoon een beurt verkopen! Wie weet hoe ik die onderhouds waarschuwing uit krijg?? (De reset opties in de menu's zijn niet de oplossing)

Dank!

Verwijderd

En dus? :?

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02
Je zit hier in de spielerij, wat heeft een printer met games te maken????

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
mja ten eerste zit je hier verkeerd, en ten tweede ga jij heel erg hard balen als 'ie 't straks definitief begeeft omdat jij die waarschuwing hebt genegeerd (als 't gebeurt tenminste, ik zeg niet dat 't zo zal zijn)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Euh... bellen met je leverancier? |:(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

>HA

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Jouw mooie Hp 5000, zal niet zomaar kapot gaan omdat je door blijft printen.
Nu moet ik wel zeggen dat jouw printer niet nieuw is, ander had ie niet gezegd dat ie een onderhoudts beurt nodig had.
Hp heeft zijn printer zo ontworpen dat ze na een aantal pages aangeven dat ze onderhoud nodig hebben, dit houd in Fuser vervangen, en rollers en padjes vervangen.
Ik kan je helaas niet vertellen hoe je dit uit moet zeggen.
Al weet ik wel hoe het moet... >:) Anders was ik nooit printers gaan verkopen en repareren.

Met vriendelijke groet,

Sander

Verwijderd

op mijn werk hebben we een 8000 en het klopt dat er na xxxx paginas afgedrukt te hebben de rolletjes en e.d. vervangen moeten worden. met een toetscombinatie is de melding eruit te halen
Pagina: 1