Toon posts:

RTCW K*T Quicksave

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit in Mission3 Part1, daar wordt je dus in het bos gedropt.
Je moet iedereen afknallen en dan mag er geen alarm afgaan.
Ook moet je dus je Sniper zien te vinden.
Heb ik die gevonden, ram ik snel op F5 (quicksave), gaat daarna gelijk het alarm loeien.
Als ik nu dus op F9 ram, gaat binnen 5 sec. het alarm en is mission failed :(
Weet iemand of het mogelijk is om dan de vorige quicksave te loaden :?
Ben in het load-schermpje wel andere quicksaves tegen gekomen, maar de laatste daarvoor is aan het begin van de mission.
Moet ik nu helemaal weer overnieuw beginnen of is er toch nog een andere mogelijkheid :?
Mijn dank is groot :)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17
gewoon opnieuw

is niet zo'n moeilijke map

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• CitrusJuicer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-11 12:34

CitrusJuicer

In Search Of Sunrise

Had m'n broertje ook.
Mijn tip : Gebruik niet alleen maar de quicksave, maar gebruik ook de normale save zo nu en dan.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-10 19:36
inderdaad, gewoon ff overnieuw :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nou ja, dan zal ik zou maar weer eens opnieuw beginnen he :)
Iig THX

Verwijderd

Hmm ik heb wel iets vaag met die quicksaves. Als je meerdere keren op F9 drukt, dan load hij soms oudere quicksaves.

Ik heb regelmatig gehad dat ik ff hard op F9 ramde, en toen veel verder terug in een level kwam. Toen weer een keer op F9 drukken en ik had mijn laatste quicksave..

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:27
Dat heb ik ook gezien ja, volgens mij een bugje ?

Heb me inmiddels aangewend af en toe een normale save te doen

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op donderdag 29 november 2001 15:04 schreef Trashbash het volgende:
Hmm ik heb wel iets vaag met die quicksaves. Als je meerdere keren op F9 drukt, dan load hij soms oudere quicksaves.

Ik heb regelmatig gehad dat ik ff hard op F9 ramde, en toen veel verder terug in een level kwam. Toen weer een keer op F9 drukken en ik had mijn laatste quicksave..
nee dat komt door wat anders
Als je na een keer loaden dood gaat dan start je weer op het moment waar je was na het loaden. En meestal als je dood bent en het scherm begint uit te faden, dan heeft op quickload drukken geen zin meer.

Dus waarschijnlijk ben je, na een keer saven, dood gegaan, toen heb je gequickload, toen liep je verder, en je savede een stukje verderop, en je liep nog verder, en toen ging je dood, en je bent te laat met drukken op quickload, dus dan begin je weer bij je vorige keer dat je gequickload hebt (en dus niet die pos die je het laatst gesaved hebt)

beetje verwarrende uitleg, maar misschien kom je er wel uit :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Dat is zo KuT, had ik altijd bij tombraider, val lara in een of andere afgrond, druk ik in plaats van quick load op de quick save, fuck, over nieuw.

Tip voor alle quicksavers. ff om het 0,5 uur een gewone save kun je altijd weer terug daarna en heb je niet te veel tijd lopen vergallen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

idd, bij tomb raider had ik het ook vaak, maar dat komt ook omdat ze zo stom zijn geweest de save en load knopjes naast elkaar te zetten |:(

Overigens heb ik het opgelost door gewoon niet snel op load te drukken maar gewoon te wachten tot ik echt dood was :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik kom helemaal niet verder dan dat level :P

Waar ligt die sniper dan :?

Verwijderd

Als je progenlijk een keer op quicksave drukt, herlaadt dan niet meteen de quicksave door op F9 te drukken, maar wacht totdat het spel zelf opnieuw laadt.

Er wordt dan immers de quicksave geladen die jij niet als laatste hebt gesaved maar vanwaar je de vorige keer bent begonnen.

Bijvoorbeeld je saved op plaats x, je gaat dood en je herlaadt op plaats x.
Daarna loop je verder en quicksave je progenlijk op plaats y, doe je nu quickload dan ga je verder op het verkeerde plaats y. Wacht je echter rustig af tot het spel zelf herlaadt dan begin je alsnog op x.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-10 11:39
Na de tunnel, staat er rechts achterin een wachttoren. Een stukje daarachter ligt die gedropte sniper-rifle.

Verwijderd

Ik maak altijd een full save aan het begin van een level.
En de rest veel Qsave tussendoor. En ik vind het "cycelen"
met F9 door je Qsave heen wel handy, bug of niet.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 16:05 schreef Nergunsman het volgende:
Na de tunnel, staat er rechts achterin een wachttoren. Een stukje daarachter ligt die gedropte sniper-rifle.
Aha ta, ff proberen :P

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Wel eens van AUTOSAVE gehoord |:(

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1