Reacties verwijderd?

Pagina: 1
Acties:

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mja niet dat het eigenlijk boeit ofzo, maar ik ben in de nieuwe XP draad ineens de eerste 2 reacties kwijt

yeah first post met een reactie van Mark Timmer daarop zoiets in de trend van Grote jongen hoor

reactie limiet staat op -1
Kijk als ze nou verwijderd zijn, wat heeft het modden dan nog voor zin?

Verwijderd

Nadat ik gereageerd had, had ik toch maar besloten om ze weg te halen. Er is niets onzinniger dan een reactie waar alleen "1st post :)" instaat. Daar heeft niemand iets aan.

• Saus
  • Niet online
helemaal gelijk heb je

maar haal ze dan altijd weg, of nooit :)

Verwijderd

Vaak staat er naast "1st post" ook nog wel iets anders in, wat wel een beetje nuttig is. In dat geval trash ik niet.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

hmz en daar gingen dus twee van mijn modpoints :P

vond al vreemd dat ik zie niet meer zag staan die reacties :)

maar over dezelfde thread:
deze reactie
een hack/patch van een windows versie :?
is dat nou wel of niet illegaal :? ik vraag het me een beetje af.
dus als het wel zo is dan kan die dus getrashed worden, en als het niet zo is trash mijn post hier maar :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef Mark Timmer het volgende:
Vaak staat er naast "1st post" ook nog wel iets anders in, wat wel een beetje nuttig is. In dat geval trash ik niet.
Eigenlijk is trashen alleen geen oplossing... Dan heeft de user zijn zin gehad, een tijdje een first post dus, en wordt de reactie verwijderd. Er zijn geen gevolgen aan verbonden.

TMF'ers modden first posts met alleen 'first post' standaard naar -1 troll (broad request for trivial follow-up postings), waardoor de user het in ieder geval in zijn karma merkt. Trashen is IMHO alleen een oplossing als je de user ook een mailtje stuurt oid.

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Saus
  • Niet online
net alsof die mensen nog IETS om hun karma geven, does voor de grap zoeken op 1st post in de reacties

allemaal faalhazen en feuten enzo...........

Maar als je nou een meeltje stuurt en dat zet kwaad bloed, dan gaan ze het vaker doen, worden verwijderd en dan heb je de poppen aan het dansen met kloontjes enzo....

mij lijkt de -1 optie beter dan trashen :)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Complete nonsensposting: trashen en mailen, bij herhaling ook nog eens waarschuwing uitdelen. Indien hardleers > ban.

Dit zolang er nog geen -2 moderatie bestaat. Zogauw die er is, dan kunnen dergelijke posters naar onzichtbare catacomben gemodereerd worden > 2 vliegen in één klap. Op -1 staat zoiets nog steeds voor een ieder leesbaar te pronken en da's teveel eer. Om Karma geven veel van dat soort gasten niks, dus daarmee pak je ze niet altijd. Gaat denk ik ook regelmatig om een kloontje.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:31

Jaymz

Keep on moving !

-2 is idd 'de beste' optie.

:? Huh, -2 dat kan toch niet ?

Klopt, d'r zitten wat dingetjes in de pijplijn, waaronder de -2 (die nu al bestaat, maar alleen door Admin's uitgedeeld kan worden dacht ik)

• Saus
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 16:52 schreef testcase het volgende:

Dit zolang er nog geen -2 moderatie bestaat. Zogauw die er is, dan kunnen dergelijke posters naar onzichtbare catacomben gemodereerd worden > 2 vliegen in één klap. Op -1 staat zoiets nog steeds voor een ieder leesbaar te pronken en da's teveel eer.
Dus als ik het goed begrijp is -2 hetzelfde als trashen alleen kan het dan door meer (lees alleen betrouwbare) mensen uitworden gedeelt

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Op donderdag 29 november 2001 17:35 schreef Saus het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is -2 hetzelfde als trashen alleen kan het dan door meer (lees alleen betrouwbare) mensen uitworden gedeelt
Vanuit de users gezien is een -2 posting getrashed, met dat verschil dat hij eigenlijk niet getrashed is, maar naar de onderste kerkers van de modcatacomben verplaatst is, alwaar zij geen leesrechten hebben. De Karmaberekening is echter nog steeds van toepassing (dit itt bij een daadwerkelijk getrashte reactie) en dus met gevolgen voor het Karma van de desbetreffende poster. Een -2 kan worden uitgedeeld door de toekomstige PM (PowerMod) en admins indien dit nodig mocht zijn. Over het uiteindelijke lot van een -2 reactie en de gevolgen voor de poster, wordt door admins beschikt. Die gevolgen kunnen uiteenlopen van omhoogzetten naar bijv. -1, tot lijfstraffen en alles wat daar tussen zit ;) .

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1