Toon posts:

Laptop memory, werkt dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik kan het volgende tweedehands geheugen aanschaffen voor laptops:TWINMOS chipset WINBOND type PC133 256MB SD/CL3
Nu is mijn vraag, zou dit lukken ( werken) op mijn sattelite pro? (het beestje heeft dringend wat ademruimte nodig (heeft nu 64 mb).
Dank op voorbaat voor jullie respons.
Ps. waar kan ik (indien dit niet zou lukken) goedkoop aan laptopgeheugen geraken voor de sattelite pro serie?
Groeten Milke

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja mijn laptop is een toshiba sattelite pro series 4270, misschien dat dit helpt.

Verwijderd

ik weet niet of dat geheugen gaat passen..
in m'n eigen laptop heb ik net een maand geleden 128 mb bijgeplaatst.. die prijzen zijn ook gigantisch gedaald!
gewoon een pc-zaak bellen, zeggen dat je merk+type hebt en wat je wilt.. dan kunnen ze je vast vertellen wat je hebben moet..
maar geheugen (bij) plaatsen in een laptop (zeker die van jou) is simpel, schroef de 2 schroefjes er onder uit, dan plaats je 't geheugen, zet 'm aan en hij dan is 't "doet ie 't of doet ie 't niet" :) dus je kan 't makkelijk bij aankoop proberen

voor een goedkope prijs moet je ff bij de pricewatch kijken natuurlijk :P

oh ene ik heb een satellite 4100XCDT :)

• pdxnet96
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05-2025
www.toshiba.com en ff de specs opzoeken....

Ja ja ja Nee !!

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Hmm...kijk hier eens?!

[edit]
hier bedoel ik!! http://www.interngeheugen.com/ Kan je handig zoeken naar compatible troep!!
[/edit]

Verwijderd

Topicstarter
128MB MEMORY MODULE FOR TOSHIBA TECRA 8000(PC100) (PA3005U,PA3005U-K) 128MB FOR TOSHIBA TECRA 8000(PC100)
Fl. 80.00
Terwijl dat dit geheugen waar ik kan aan geraken 191 guldens kost, is dit dan wel een goede deal (is wel 256 mb)? :?

Verwijderd

Je kan ook even kijk op http://www.geheugen.com

Goede prijzen en een duidelijke site.

Verwijderd

Topicstarter
oh en revs, goeie laptops eh :) die sattelite's :9
Pagina: 1