Toon posts:

[demo] Kijken!!

Pagina: 1
Acties:

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hoe utterly cool :)

Stoer; Marduq

Verwijderd

Zeker wel gaaf :P

Lachuuuh!

Waar maken ze zoiets mee..?

Verwijderd

Denk dat ze deze wel met VC en DirectX SDK hebben gemaakt. Zitten namelijk niet aan die limiet van grote, en 8,2 Mb is toch nog wel heel wat.

Verwijderd

Topicstarter
Hij's niet heel strak gecoded......
Ik gok dat ze ook hun eigen anim tool hebben geprogged.....

:)

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

The dynamic link library DINPUT8.dll could not be found in the specified path ;(

Flickr

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op donderdag 29 november 2001 13:52 schreef DeFeCt het volgende:
The dynamic link library DINPUT8.dll could not be found in the specified path ;(
installeer directX 8 dan ook :P

Stoer; Marduq

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 13:52 schreef DeFeCt het volgende:
DX8 installen?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Volgens mij is ie het leukste met een stevige joint, pil of poeder achter de kiezen.

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Hehe.. wil je dit soort gasten ontmoeten? kom dan kijken op IRCnet / #nlcoders of #scene

Persoonlijk vind ik de 64k demotje nog 't leukst om te bekijken.. (soft synth, generated textures, botte effecten, en dat allemaal in 64kb :))

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op donderdag 29 november 2001 14:09 schreef cutter het volgende:
Volgens mij is ie het leukste met een stevige joint, pil of poeder achter de kiezen.
Poeder achter de kiezen :? Het doet toch wat met je... die zee

Flickr

• cappie

cappie

all lowercase

Hmm.. ik heb em net bekeken, maar eigenlijk vind ik dit een van de slechste voorbeelden die je kon geven B-Top.. deze demo zuigt en is door een groepje code-n00bz in elkaar geflanst, idd met de DirectX SDK en VC..

als je ECHTE demo's wilt zien (die ECHT goed gecode zijn) moet je effe bij Farb Rausch ( farb-rausch.com ) kijken ofzo.. niet bij deze n00bz.

http://www.farb-rausch.com/fr08_final.zip <-- deze demo is bijvoorbeeld maar 64kb, en is wat mij betreft veel botter dan zo'n in elkaar geflanst stukje copy/paste code van die Glon243 apen.

Wat heeft dit alles eigenlijk met Webdesign & Graphics te maken?

Verwijderd

mmmmmmm.... hij geeft een error in het frans, hij kan het affiche niet initialiseren...daarna, xxxxx.exe has generated errors and will be closed by windows.....

• cappie

cappie

all lowercase

Op donderdag 29 november 2001 14:42 schreef jrs het volgende:
mmmmmmm.... hij geeft een error in het frans, hij kan het affiche niet initialiseren...daarna, xxxxx.exe has generated errors and will be closed by windows.....
welke demo heb jij 't over?

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 14:20 schreef cappie het volgende: en nog wel meer dat nu ffies niet van belang is
Hmm.. ik heb em net bekeken, maar eigenlijk vind ik dit een van de slechste voorbeelden die je kon geven B-Top.. deze demo zuigt en is door een groepje code-n00bz in elkaar geflanst, idd met de DirectX SDK en VC..
we zitten hier in w&g...dit wil zeggen dat je nu kijkt naar hoe mooi/origineel die demo is en ik moet eerlijk zeggen dat ze dit leuk gedaan hebben

als je kijkt naar the product ofzo dan zie je eigenlijk alleen maar lelijke dingen, maar je vind het mooi omdat het in 64k zit

maar als je nou puur naar het uiterlijk van een demo kijkt dan is dat ding van cocoon (dit zijn geen n00bz) zeer leuk gedaan...

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 14:46 schreef cappie het volgende:

[..]

welke demo heb jij 't over?
over die van B-Top natuurlijk..... :)

Verwijderd

dit vinnik een beter in dezelfde stijl zo ongeveer (van exeed)

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Op zich niet slecht gemaakt, alleen veel te saai om naar te kijken. Vooral die laatste is echt boring....wel mooi muziek en animaties.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 14:20 schreef cappie het volgende:

als je ECHTE demo's wilt zien (die ECHT goed gecode zijn) moet je effe bij Farb Rausch ( farb-rausch.com ) kijken ofzo.. niet bij deze n00bz.

http://www.farb-rausch.com/fr08_final.zip <-- deze demo is bijvoorbeeld maar 64kb, en is wat mij betreft veel botter dan zo'n in elkaar geflanst stukje copy/paste code van die Glon243 apen.

Wat heeft dit alles eigenlijk met Webdesign & Graphics te maken?
Dit 'soort' dingen horen in w&g....

Naast dat deze demo niet de mooiste, of technisch het best in elkaar zit, hij's wel leuk...

Overigens vind ik Amiga demos nog steeds het koelst...maar dat komt misschien omdat ik ooit amiga demo coder was....duz ja.... :) :)

B.

Verwijderd

Topicstarter
[b]
Erm, farbrausch is cool maar doet ook DX8 :)

• cappie

cappie

all lowercase

Op donderdag 29 november 2001 15:41 schreef B-Top het volgende:

[..]

Erm, farbrausch is cool maar doet ook DX8 :)
wat is er mis met DX8? ze gebruiken het iig beter dan die gastjes van die Glon243 demo.. :)

ze coden een stuk efficienter, daar alleen al heb ik respect voor.. die 8mb demo met een mp3 d'r in kan iedere gevorderde coder in elkaar plakken... natuurlijk is het leuk, maar het is niks speciaals..

Verwijderd

Topicstarter
Elk effect is al eens gecoded, deze demo blinkt net als spot uit in orginaliteit....was overigens ook de winnaar van TG01.

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 15:51 schreef B-Top het volgende:
Elk effect is al eens gecoded, deze demo blinkt net als spot uit in orginaliteit....was overigens ook de winnaar van TG01.
Eindelijk iemand die het een beetje met me eens is :)
Pagina: 1