[PS2] Tony Hawk 3

Pagina: 1
Acties:

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Yes!

Eindelijk, hij zit nu in mijn playstation 2.
Gekocht bij games&zo (wat een kutverkoper trouwens dat jonge jochie) in Utrecht. Hij kwam net binnen :)

Wie heeft hem nog meer?
En wat vinden we er allemaal van?
Ik hoop dus echt dat het multiplayer gedeelte werkt...

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:25
Argh vandaag ook meteen halen.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09 15:23

franklin

denkt teveel...

ik vind er niet zo heel veel aan om eerlijk te zijn... maar het ziet er wel wijs uit en de muziek is ook dik in orde!

Verwijderd

ik ga hem halen straks
oja die jongen van gamezenzo ik weet niet of we het over de zelfde hebben is aardig man

• pasajo
niet zo veel aan?
Ik heb hem net even zitten spelen en het is werelds....
Ja deze hoort dus echt wel bij de top van mijn collectie (samen met madden, gta3 en Pro evo)

en die jongen:
Die moet eens een verkoopscursus hebben met zijn stomme geintjes (ja 179.95.. hij koopt hem toch wel), en zeggen dat ie nog niet binnen is. Tis dat ik goede oren heb (hij fluisterde tegen zijn chef dat ie wel binnen was met het uitpakken van de dozen) anders had ik dus gewoon met lege handen weggelopen. Sorry , dat doet ie maar tegen zijn eigen leeftijd, en niet tegen een trouwe klant.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:17
Vanavond kom ik hem wel even spelen :)

• pasajo
dus niet :P
lees je mail maar
Maandag...

• DjMark
shit zooi!
Effe wachten dan nog. :(

• DjMark
Op donderdag 29 november 2001 13:19 schreef DinoPK het volgende:
niet zo veel aan?
Ik heb hem net even zitten spelen en het is werelds....
Ja deze hoort dus echt wel bij de top van mijn collectie (samen met madden, gta3 en Pro evo)

en die jongen:
Die moet eens een verkoopscursus hebben met zijn stomme geintjes (ja 179.95.. hij koopt hem toch wel), en zeggen dat ie nog niet binnen is. Tis dat ik goede oren heb (hij fluisterde tegen zijn chef dat ie wel binnen was met het uitpakken van de dozen) anders had ik dus gewoon met lege handen weggelopen. Sorry , dat doet ie maar tegen zijn eigen leeftijd, en niet tegen een trouwe klant.
Volgende keer moet je die jongen gewoon schoppen :)

• pasajo
volgende keer is het gewoon weer lekker de FRS. Kutzaak maar wel lekker 10% met die CC card, nu kreeg ik maar 5%... (beter dan niets trouwens)

Verwijderd

Net gekocht hier en tien minuten zitten spelen maar hij is echt VET, vergeleken bij de dreamcast (over playstaton hebben we het niet eens meer) versie van deel 2 is het echt super geworden, alles werkt nog hetzelfde alleen tien keer zo vet ziet het er uit.

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 16:39

Raimond613

Simracer

Ik ben net bij FRS geweest en die hadden hem nog niet!!
ze bevestigden gwoon 30 november als release datum... nou ja, dan nog maar een daggie wachten

iracing profile

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 17:24
Op donderdag 29 november 2001 15:39 schreef Raimond het volgende:
Ik ben net bij FRS geweest en die hadden hem nog niet!!
ze bevestigden gwoon 30 november als release datum... nou ja, dan nog maar een daggie wachten
Ik had hem bij replay besteld, vandaag kwamen ze hem brengen, maar er was niemand thuis :'( . Maar gelukkig komen ze morgen weer langs (Van G & L).
Pagina: 1