Philips brander 8x4x24

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met deze brander? Ik vind het echt een kut brander. Thuis was ie al naar een korte tijd naar de klote. Hier op mijn werk hebben we er 2 en die doen het ook al niet meer en een collega heeft er een thuis en die doet het ook niet meer goed.

Is dit toeval of zijn er meerdere?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 08:20
Move > OM

DIT IS MIJN WEBSITE

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
philips staat niet echt bekend als het om kwaliteitbranders gaat. Ik had het modelletje eerder 4x en die was na 3 maanden verrot. Dus je bent vast niet de enige. Voortaan kwaliteitbranders kopen zoals Plextor of liteon.

Verwijderd

Topicstarter
heb nu ook de plex24x10x40 echt een top brander

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op donderdag 29 november 2001 12:59 schreef freaky164 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met deze brander? Ik vind het echt een kut brander. Thuis was ie al naar een korte tijd naar de klote. Hier op mijn werk hebben we er 2 en die doen het ook al niet meer en een collega heeft er een thuis en die doet het ook niet meer goed.

Is dit toeval of zijn er meerdere?
Op donderdag 29 november 2001 13:58 schreef freaky164 het volgende:
heb nu ook de plex24x10x40 echt een top brander
[offtopic zeur mode]
Ooh met dit antwoord help je hem echt?!
[/offtopic zeur mode]

a of s?!

• Parlor_Inventor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01-2023

Parlor_Inventor

I doubt, therefore I might be

Zelf heb ik een 4x4x32 en dat ding is zoo ongelooooflijk traag met o.a. That's Write cd-r's dat wil je niet weten. Volgens mij dat hij er minstens 50 minuten over doet om een isootje van 680 MB te branden met cdrecord onder Linux en 4-speed (cdrecord dev=0,0,0 speed=4 -vvv -data bla.iso). Met Imation cd's heb ik daarentegen niet zo veel problemen, die doet hij gewoon in ongeveer 20 minuten. Ik heb trouwens ook het gevoel dat mijn brander cd's sloopt als hij ze probeert te lezen en er zitten fouten op. Maar gelukkig heb ik daarvoor een AOpen 52x....

...And the world goes on racing, like the world always will...

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
[offtopic zeur mode]
Ooh met dit antwoord help je hem echt?!
[/offtopic zeur mode]

a of s?!
tis zijn eigen topic :)

Verwijderd

ik heb een philips (medion) van 135.- duitse import 12x8x32x met SEAMless link (burnproof) en hij brand alles! elk merk cdr. Over de kwaliteit van de brander zelf kan ik nog niet veel zeggen want ik heb hem pas 4 maanden!
Koop er wel een met een soort van Burnproof!!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb nu .75 (+/-) jaar een Philips 8x4x32 en die bevalt tot nu toe goed.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Pagina: 1