Nee hoor. Ga tekeer
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het wordt pas echt problematisch als je meer dan 500K gaat flushen maar als jij een week wilt sparen is dat vast geen probleem
vanharte alvast btw
vanharte alvast btw
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Als je 100k Blokjes bij elkaar kan sprokkelen heb je een hele goede kans om in de top-10 van DPC te komen ...
En afhankelijk van de dag waarop je flushed is het zelfs mogelijk daarmee op #1 te staan.
Veel Suc6.
ps: 200k flushen op een zondag is overkill weet ik uit ervaring
En afhankelijk van de dag waarop je flushed is het zelfs mogelijk daarmee op #1 te staan.
Veel Suc6.
ps: 200k flushen op een zondag is overkill weet ik uit ervaring
Ik wil de dag voor m'n verjaardag flushen, zodat ik de dag zelf in de stats (als die er komen) sta.
Gelukkig flush ik op 6 december hé. Want m'n verjaardag is 7 december.
BTW wat is zo speciaal aan 5 december
Ik hoop toch iets meer dan 20K te hebben, mensen die willen helpen mogen altijd natuurlijk
Gelukkig flush ik op 6 december hé. Want m'n verjaardag is 7 december.
BTW wat is zo speciaal aan 5 december
Ik hoop toch iets meer dan 20K te hebben, mensen die willen helpen mogen altijd natuurlijk
Er worden nog wel eens gelegenheids flushes gehouden en 5dec schijnt een goede gelegenheid te zijn 
<:)>
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
ik beloof nixOp vrijdag 30 november 2001 12:01 schreef Geckoo het volgende:
Er worden nog wel eens gelegenheids flushes gehouden en 5dec schijnt een goede gelegenheid te zijn
Waag het niet om CoN voorbij te flushen he !!Op vrijdag 30 november 2001 12:58 schreef libido78 het volgende:
[..]
ik beloof nix
Anders moeten we "maatregelen" nemen...
Ow, op 5 december komt de Sint bij jullie ofzoOp vrijdag 30 november 2001 12:01 schreef Geckoo het volgende:
Pagina: 1