Tony Hawk2

Pagina: 1
Acties:

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hi,

Ik ben in de career mode bezig, in het "level" na de hangar, en voor Marseille, ik weet ff niet hoe die heet. Maar ik kan de secret tape daar niet vinden. Weet iemand waar die zit?

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Als je gelijk bij het begin rechtsaf gaat en dan zie je een ramp die moet je nemen (snelheid maken). Als je snelheid hebt rechtdoor zie je een plank liggen daar overheen en dan via de plantenbak (goed timen :) ) jumpen op het dak en dan via het dak op het andere dak (In de lucht hangt de TAPE).

suc6

[edit] oeps ik zei linksaf ipv rechtsaf :)
by the way naam van level is school.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

je kunt ook met iets minder vaart over die ramp gaan en dan gewoon op het dak grinden en dan via het dak verder rijden.
gaat bijna altijd goed,
bij mij dan....

:)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op donderdag 29 november 2001 12:54 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Als je gelijk bij het begin rechtsaf gaat en dan zie je een ramp die moet je nemen (snelheid maken). Als je snelheid hebt rechtdoor zie je een plank liggen daar overheen en dan via de plantenbak (goed timen :) ) jumpen op het dak en dan via het dak op het andere dak (In de lucht hangt de TAPE).

suc6

[edit] oeps ik zei linksaf ipv rechtsaf :)
by the way naam van level is school.
OK, thnx ik heb hem gevonden, maar ik kom nog niet op het dak, ik heb al extra air time en hang time gekocht, maar ik kom het dak (net) niet op. maar ik blijf wel ff proberen.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
2x snel pijltje naar voren doen... dan doe je een no comply of zo en dan spring je net iets harder

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Bij het eerste level als je alles uitgespeeld hebt in dat level. Moet je hangtime/airtime en speed kiezen bij de zooi die je kan kopen. Dan haal je het meestal makkelijk, als je maar goed timed :) en niet tegen de |:( klapt :)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Pagina: 1