[HA] Waar is mijn topic gebleven?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-11 12:50
Mijn topic heeft een slotje gekregen, maar ik had eerder een kick naar een andere plek verwacht...

Ik vindt het trouwes ook een dubieuze rede, want het gaat over hardware... netwerk hardware welliswaar, maar moet ie daarom bij 'Netwerken'? :? Ik weet het niet meer...

Ik heb iig geen linkje naar de plek waar ie nu staat... als ie niet gewoon dichtgezet is... ;(

Toelichting aub Exirion!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Naja, ik ben Exirion dan wel niet, maar ik denk dat ik je ook wel een toelichting kan geven..

Eerst even een quote uit het mededelingen forum:
Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
Overigens geldt hierbij net zo hard de voldoende-vooronderzoek-regel: post je je topic in het juiste forum (choeso jei!) maar is het een topic wat echt al honderd keer voorbijgekomen is, dan gaat ie alsnog op slot.
No more Mister Nicemod, in die gevallen.
Het hele topic staat hier: [topic=331511/1/50]

En verder nog deze link: [topic=333664/1/50]

Tja, en je hebt wel gelijk dat een switch ook hardware is, maar die hoort toch echt onder in het Networking gedeelte..

• baskabas
Op donderdag 29 november 2001 12:36 schreef Twynn het volgende:
Naja, ik ben Exirion dan wel niet, maar ik denk dat ik je ook wel een toelichting kan geven..

[..]

Tja, en je hebt wel gelijk dat een switch ook hardware is, maar die hoort toch echt onder in het Networking gedeelte..
Ok, dan heb ik het verkeerd begrepen... moet ik het topic dan opnieuw posten onder 'Network Troubleshooting' ?

Ik heb namelijk wel de search gebruikt om een dergelijk produkt op te zoeken maar helaas zonder resultaat...

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ja kan je doen, maar heb je zelf al gezocht ? Bijvoorbeeld in de pricewatch :?

edit:
Wel gezocht dus al, je hebt je post aangepast...

• baskabas
Yep, en op 3Com.com, Cisco.com, Edimax.com en D-Link.com... daar kan ik wel Broadband Routers vinden met 8 poort switch, maar het gaat me voornamelijk om een Switch met FireWire aansluiting en die kan ik dus niet vinden... misschien bestaan ze gewoon (nog) niet, maar dat weet ik dus niet... zodoende mijn vraag! :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

zie:

[topic=333664/1/50]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.