Wolfenstein, Wat is het nou met die wijnflessen?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:03
Ik heb wolfenstein nou al 2 keer uitgespeeld onderhand (hoezo vierkante ogen >:) ) maar in meedere levels kom je wijnflessen tegen. Wat kan je hier nou mee? Je ziet wel een wijnfles icoontje in je hud maar ik heb er geen doel voor gevonden... :?

[old school modus]
Zal 't zoiets zijn als vind alle wijnflessen en krijg een geheim level?
[/old school modus]

Ik heb nu al 2 of 3 flessen gevonden als iedereen ff vermeld waar ie de wijnfles gevonden ga ik wel proberen hier een totaal lijstje van te maken. (8>

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 15:37
Als je die wijn "gebruikt" krijg je er stamina bij, net zoals wanneer je een glas cognac vindt ;)

• Red Cell
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:03
Maar hoe zit het dan met die wijnfles in de kelder van level 1 part 2? Want om een wijnfles die alleen voor stanima is als enigste "treasure" in een secret area zetten lijkt me een beetje te veel van 't goede...

Ik hou toch nog ff vast aan m'n bovenstaande "theorie" :)

The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Op donderdag 29 november 2001 12:23 schreef Red_Cell het volgende:
Maar hoe zit het dan met die wijnfles in de kelder van level 1 part 2? Want om een wijnfles die alleen voor stanima is als enigste "treasure" in een secret area zetten lijkt me een beetje te veel van 't goede...

Kan je die niet drinken dan :?

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:36
Tijdens de demonstratie van dit level in RTCW op de E3 2000 (jawel) vertelde iemand van Grey Matter die het spel demonstreerde, dat die Zak Lafiet 1938 fles de lievelingswijn was van Hitler.

Pieter.
Op donderdag 29 november 2001 12:23 schreef Red_Cell het volgende:

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11 21:14
Je krijgt stamina, met stamina kan je een STUK langer sprinten.

Best wel handig soms maar zoveel sprint ik niet.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

het zal wel aan mij liggen maar ik zie niet in hoe iemand met 3 flessen wijn achter z'n kiezen langer kan sprinten :P

(toen ik ze pakte dacht ik: oh koel, wordt ik nou dronken als ik die alle 3 opdrink? Maar nee, het mocht niet baten :))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie andere aka algemeen topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.