The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Als je die wijn "gebruikt" krijg je er stamina bij, net zoals wanneer je een glas cognac vindt
Maar hoe zit het dan met die wijnfles in de kelder van level 1 part 2? Want om een wijnfles die alleen voor stanima is als enigste "treasure" in een secret area zetten lijkt me een beetje te veel van 't goede...
Ik hou toch nog ff vast aan m'n bovenstaande "theorie"
The mystery of life isn't a problem to solve, but a reality to experience. A process that cannot be understood by stopping it. We must move with the flow of the process. We must join it. We must flow with it. - Jamis
Kan je die niet drinken danOp donderdag 29 november 2001 12:23 schreef Red_Cell het volgende:
Maar hoe zit het dan met die wijnfles in de kelder van level 1 part 2? Want om een wijnfles die alleen voor stanima is als enigste "treasure" in een secret area zetten lijkt me een beetje te veel van 't goede...
Tijdens de demonstratie van dit level in RTCW op de E3 2000 (jawel) vertelde iemand van Grey Matter die het spel demonstreerde, dat die Zak Lafiet 1938 fles de lievelingswijn was van Hitler.
Pieter.
Pieter.
Op donderdag 29 november 2001 12:23 schreef Red_Cell het volgende:
Je krijgt stamina, met stamina kan je een STUK langer sprinten.
Best wel handig soms maar zoveel sprint ik niet.
Best wel handig soms maar zoveel sprint ik niet.
het zal wel aan mij liggen maar ik zie niet in hoe iemand met 3 flessen wijn achter z'n kiezen langer kan sprinten 
(toen ik ze pakte dacht ik: oh koel, wordt ik nou dronken als ik die alle 3 opdrink? Maar nee, het mocht niet baten
)
(toen ik ze pakte dacht ik: oh koel, wordt ik nou dronken als ik die alle 3 opdrink? Maar nee, het mocht niet baten
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()