Toon posts:

Gekke strepen over desktop en gele vlakken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Voor mijn system zie in mijn Sig.

Ik heb opeens sinds gisteravond het volgende probleem.

Ik zat vrij laat nog achter mijn computer, en begon op eens allemaal gele vlekken op mijn beelscherm te zien, vooral op plekken waar het normaal wit is.

Dus ik d8 dat ik iets te lang achter mijn comp had gezeten :P

MAar nu ging ik vanochtend dus weer kijken en nog steeds dus.

Dus ik mijn videokaart weer op standaard snelheid laten draaien, maar nog zonder suc6.

Kortom, als ik mijn computer aanzet krijg ik allemaal gekke gele strepen over mijn desktop en op sommige plaatje.

Ow ja en na een tijdje loopt ie zelfs gewoon vast.

Het kan niet door het OC'en komen van mijn proc. want die draait al een jaar zo, zonder probs.

En kunnen jullie mij helpen?

Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.dekker.f2s.com/blaat/msn.JPG

Alvast bedankt

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Hmm, zou het kunnen dat die vid.kaart gewoon verrot begint te gaan? Heb je nog een andere videokaart, zo ja kun je die es proberen?

Ik zou eerst even proberen even naar een andere kleurdiepte te switchen en daarna weer terug.. Daarna eventueel de drivers deinstalleren (standaard VGA kiezen en alle drivers weghalen) en opnieuw installeren.. Wie weet helpt dat..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 11:36 schreef TripleM het volgende:
Hmm, zou het kunnen dat die vid.kaart gewoon verrot begint te gaan? Heb je nog een andere videokaart, zo ja kun je die es proberen?

Ik zou eerst even proberen even naar een andere kleurdiepte te switchen en daarna weer terug.. Daarna eventueel de drivers deinstalleren (standaard VGA kiezen en alle drivers weghalen) en opnieuw installeren.. Wie weet helpt dat..
Dat de videokaart verrot begint te gaan, lijkt me nog niet. Heb hem nog niet zo lang. Heb geen andere kaart meer liggen.

Ik zal es ff die drivers testen en kleurendiepte veranderen...

Nou ja das gek, ff kleurendiepte eerst lager gezet en toen weer normaal, en het is over?

Wel vaag, maar bedankt in ieder geval :P

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Geel is de kleur die je begint te zien als je monitor versleten is. Probeer eens je monitor op een andere PC. Het verklaart natuurlijk niet dat je PC ook vastloopt, maar zo weet je tenminste of je monitor nog OK is.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Op donderdag 29 november 2001 12:53 schreef m4rt1n het volgende:
Nou ja das gek, ff kleurendiepte eerst lager gezet en toen weer normaal, en het is over?

Wel vaag, maar bedankt in ieder geval :P
Dacht ik al.. Je kleurmode was gewoon een beetje over de pis, door hem opnieuw te initialiseren (door hem even te veranderen) werkt het vaak weer prima..

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:52

shlammod

dus.... enzo....

t kan aan mij liggen hoor, maar waarom lijkt dat net een vrouw die voorover bukt en zich bij haar enkels pakt?? ;) :p

wel raar probleem trouwens

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 29 november 2001 16:02 schreef shlammod het volgende:
t kan aan mij liggen hoor, maar waarom lijkt dat net een vrouw die voorover bukt en zich bij haar enkels pakt?? ;) :p

wel raar probleem trouwens
Ja is indd een vrouwtje :P He maar als die gele strepen aanduiden dat mijn monitor begint te verslijten is dat niet zo mooi.

Maar die vastlopers, kan het niet zijn dat mijn scherm zelf gewoon dan niet meer refreshed ofsow??

Of zeg ik iets doms... :D

En het had even geholpen die kleurpalleten "resetten" maar vanmiddag deed ie het weer.

En hij deed heel veel gele strepen, en het gebeurde nadat ie uit standby kwam, weet niet of het er mee te maken heeft.

Ik had gisteravond ook dat ie op mijn wallpaper allemaal blauwe puntjes ging geven. :(

Begint mijn monitor te overlijden??

En nu doet ie het weer een tijd achter elkaar goed...

Verwijderd

Topicstarter
Nou je, gek ding.

Nu doet ie het al weer een hele tijd goed.. Vaag
Pagina: 1