P4 en nieuwe moederbord in januarie

Pagina: 1
Acties:

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 17:05
Ik was van plan om een nieuwe PC te gaan halen :9~ een P4 maar nu geven ze het advies om te wachten tot januarie omdat er dan nieuwe moederborden voor de P4 uit komen die een groot verschil zouden maken :?

Nou ben ik maar een leek, maar wat komt er dan aan en wat kan dan dat grote verschil zijn, want dat vertelde die persoon in die winkel nie.

Of zou ik toch een AMD Xp moeten kopen ?
Arie

Teteringen

Verwijderd

Uh-ow, ik zie het weer aankomen...

De P4 Northwood komt eraan geloof ik, en ik meen dat me er iets van bij staat dat ie zwaar ass gaat kicken tegenover z'n concurrenten... :)

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 17:05
sorry van de schrijffouten |:(
De P4 Northwood komt eraan geloof ik, en ik meen dat me er iets van bij staat dat ie zwaar ass gaat kicken tegenover z'n concurrenten... :)
Wanner komt ie eraan (heb search gedaan maar kom daar te veel verschillende datum's tegen :? ) en is al bekend hoeveel "beter" ie is

Teteringen

Verwijderd

Ok volgens mij weet ik wat je bedoeld .... je bedoeld de p4 op ddr geheugen.... ja die komen als het goed is al midden december het is allemaal vervroegd... en dat het veel verschillen gaat maken.. dat zal zeker gebeuren in ieder geval tegen over de sdram broertje... maar tegen over de rdram zal er niet echt veel verschil zijn ... maar de prestatie van de rdram zijn behoorlijk hoog en als ddr net er iets boven zit of gelijk zal blijven (DDR333)dan is het al mooi genoeg..

i845d
sis 645
p4x266a
p4m266
dit zijn de chipsets die ddr onderstunen...
de best presterende chipset tot nu toe is de sis 645... ik herhaal tot nu toe. dat komt doordat het ddr333 ondersteunt en de prestatie zullen rond de grote broer rdram liggen maar verwacht wordt dat de intel 845d ook heel goed gaat presteren dus ..... haaaazzze spoed is zelden goed. dus lekker effe wachten.. doe ik trouwens ook heb nu al een 512 ddr333 thuis en een 2 ghz procesor moet nog alleen op de moederbord wachten en met me mooie videokaart Geforce3 v8200 van asus de luxe moet ie als een trein draaien

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 12:38 schreef NeverDie het volgende:
512 ddr333, en een 2 ghz procesor, Geforce3 v8200 van asus de luxe, moet ie als een trein draaien.
Damn, dat blaast wel!! Daar wil ik wel eens wat benchmarkjes van zien! :)