zeer slechte LG service en monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-08 15:13

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

Topicstarter
de gene die overweegt een nieuwe monitor te kopen zou ik afraden een lg te nemen. om de simpele reden dat de service en de monitoren zeer slecht van kwaliteit zijn.
ik heb een jaar geleden een LG flatron 795plus aangeschaft en na 4 maanden begon dat ding met kuren, ik lg gebelt ze kwamen een ( nieuwe ) brengen dit was geen nieuwe maar een gerepareerde tweedehands die ook nog een ouder dan die dan mij was, dat ging tot 4 keer zo toen was ik echt pissig heb ik weer gebeld dat ik hier absoluut niet mee akkoord ging. ik zou nu echt een nieuwe krijgen, ik helemaal blij natuurlijk. de man komt de volgende dag met de monitor ik pak hem uit de doos zet hem op tafel kijk ernaar zaten er aan de zijkant allemaal plekken waar een schroefendraaier tussen heeft gezeten. deze is dus ook open geweest en een nieuwe monitor hoeft volgens mij niet open of wel soms.
en zo gaat het nu al 6 monitoren lang maar nog geen nieuwe gekregen.

wat vinden jullie hier nu van en wat kan ik nog doen om wel een nieuwe te krijgen want dat mag ik toch wel verwachten na zo veel kapote monitoren dat ik een keer een nieuwe krijg
ik vindt dit een schande van lg dat ze zo moeilijk over een nieuwe monitor doen. :( :( :(

dit wou ik ff kwijt

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• froggie
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Hmm... ik ben al vanaf december 1998 een tevreden gebruiker van LG (Flatron 79f) en heb nog geen problemen met hun monitoren of service gehad. Is het niet mogelijk om met een instantie als de Consumentenbond (goed gespeld :?) je gelijk te halen?

Verwijderd

Ik ben sinds 2 maand een eingenaar van een LG 795 FT plus.

Doet het nog steeds, is van bouwjaar 2000 als ik me
niet vergist.
Nog geen problemen mee, heel fin beeld.

Mar ik heb al vaker gehoord dat de service via
dat teleplan ofzo 3 maal niks is.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb ook een 795 die het goed doet, je krijgt in ieder geval wel steeds een ander model (at no extra charge?), Dus zo slecht is de service nog niet, jammer dat ze niet luisteren...

Heb hetzelfde trouwens gehad met een JVC tv, de 2e was ook kapot en de 3e was eindelijk ok. De aanhouder wint..

Het enigste wat ik kan zeggen is shit happens.. btw als je hd kapot gaat krijg je ook een refurbished.. waarom dan niet met een monitor?

Verwijderd

tja het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal hier lees.. ik heb vandaag mijn 5e monitor mogen ontvangen van LG. ik ben begonnen met een 78 ft en deze heb ik 2 keer laten vervangen. toen een 795 gekregen(of een ander tussen model) en daarna een 795 ft plus ontvangen. Over de service heb ik niets te klagen, maar wel over de kwaliteit en de reparaties die worden uitgevoerd. Deze zijn ronduit slecht.Kleuren die in de hoeken van beeldscherm verlopen, krassen op de voorkant en scherm... beeldlijnen die niet rechtlopen, ik heb nu zon beetje alles gehad. Ook ik ben heel kwaad geworden, en ik eiste dat de monitor die ik wegbracht voor reparatie, dat ik die ook weer terug kreeg, maar dit ging 6 tot 8 weken duren. Tja en een nieuwe eisen deden ze ook niet aan.. Bovendien heb ik nu een nieuwer en beter??? model. Dit had van mij allemaal niet gehoeven...
Als ik maar goed beeld heb!!!!!!

Verwijderd

Damn bidden dat de mijne dus niet kapot gaat.
Hij is al denk ik 1 jaar oud, dus statistisch gezien zal hij het wel volhouden nu.

BTW refurbished HD's ?
Lijkt me sterk, kapot -> vuilnis bak.

Daar zit niet een mannetje de mechanica en electronica te repareren hoor. Dat is bij een HD niet te doen.

• broes_willems
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03-2025

broes_willems

kippie hachee moddereter

Mijn broer klaagde over een vlek midden op het beeldscherm. Kreeg dezelfde weeek nog een nieuwe (geen tweedehandse).

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
hoe kun je nu zien of dat een nieuwe is of een gerepareerde
daarmee kunnen ze je dedonderen tot en met

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

Verwijderd

Nou je serial nr. noteren als je hem inlevert!!
En vergelijken met degeen die terug krijgt.

Verwijderd

Hoort dit niet in de sjop survie?

Anyway, ik was eig net van plan er een te kopen, ik zal er nu nog ff over nadenken, Thnx!

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
omdat je een nieuwe bij de deur krijgt en ze de oude direct weer meenemen daarom kun je niet zien of het een nieuwe is het kan dus een gerepareeder zijn of een gebruikte

Verwijderd

Ja daar valt natuurlijk wel wat op te zeggen, waarschijnlijk doen ze net als HP, gereviseerde modellen.
Had ik vroeger met mijn eerste brander (ja weet ik geen monitor of video kaart, maar wel als voorbeeld). Ding ging na 1 jaar kapot, kreeg toen tot 3 keer toe een gereviseerd model. Maar die waren ook niet lekker en die zooi hoef ik ook niet. Wat toen geholpen heeft, is dat ik tegen de hoogste baas aldaar heb gezegd dat als ik nu niet een goeie en nieuwe kreeg, dit verhaal naar C!T en breekijzer gaat. Binnen 2 dagen de aller nieuwste brander van HP gekregen.
2 jaar later was ie dood, maar toch een nieuwe.

DUS: Op je strepen staan en naar de baas vragen en gewoon dreigen met C!T, breekijzer, kassa, T.net etc etc, dan wil het vaak wel lukken ;)

Verwijderd

Euh....
Ik heb een jaar of 3 geleden een LG Studioworks 55i gekocht, en dat ding doet alles....
Nog nooit problemen mee gehad, en heeft van het allereerste begin af als een speer gedraaid...

Ik heb hem alleen op een andere Comp gehangen, omdat ik voor een prikkie een IIyama Visionmaster Pro 21 kon kopen...
Maar over LG zal je mij niet horen, deed (en doet het trouwens nog steeds) alles prima

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 16:25
Op donderdag 29 november 2001 14:04 schreef Klaas_Baas het volgende:
Damn bidden dat de mijne dus niet kapot gaat.
Hij is al denk ik 1 jaar oud, dus statistisch gezien zal hij het wel volhouden nu.

BTW refurbished HD's ?

Daar zit niet een mannetje de mechanica en electronica te repareren hoor. Dat is bij een HD niet te doen.
Doen ze wel hoor. Seagate maakt de schijven steeds. Staat er dan ook op Factory repaired. :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
heb een LG 77M 17"

ook geen problemen

heb hem 3 jaar nu

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Op donderdag 29 november 2001 14:04 schreef Klaas_Baas het volgende:

BTW refurbished HD's ?

Een vriend van me heeft zijn maxtor 60 gig hd weggebracht, die ging een beetje roken. Hij kreeg een nieuwe mee terug echt waar, maar vertrouwt het niet helemaal en checkt de schijf, staat er allemaal data op.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
mn vader heeft een 2 of 3 jaar geleden ook een LG monitor gekocht.. eerste ging na half jaar kapot.. toen een nieuwe gekregen die na een paar maanden ook weer kapot ging (precies hetzelfde probleem als de eerste, nl. af en toe tikken en na verloop van tijd gaf ie geen beeld meer). Toen weer een nieuwe gekregen die het tot nu oe wel gewoon goed doet.. maar volgens mij hebben wij idd ook aldoor 2dehands monitoren gekregen, want dr zat nooit een doos om enzo..

Verwijderd

Heb onlang een LG FlATRON 915FT Plus gekocht geil beeldje maar nadelen: Installen zit ie aan een kant goed dan is de ander kant krom en mijn garantie geval dat je moet invullen is in het spaans ofzo beetje jammer maar dat beeld teringkie scherp!!!!

• Neelix
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-03 11:03
Voor zover ik weet geeft LG gewoon garantie. Dat ze dan een gerepareerde teruggeven is echt niet vreemd ofzo.
Ik bedoel, de monitor die jij had en kapot ging was niet gloednieuw, dus hoeven ze die ook niet te vervangen voor een gloednieuwe.
Maar als er iets duidelijk mis mee is met de gerepareerde monitor, dat hoort natuurlijk niet.

Ben trouwens heel benieuwd hoe LG gaat reageren op mijn klacht die ik nu heb (zie [topic=336299/1/25]

Overigens doet Daewoo het ook met hun monitoren.
Ik heb op het moment een 17", een keer wat mee gehad, gebeld en volgende dag had ik een andere (gerepareerde, maar zag er verder goed uit).

En een vriend van me had een probleem met een 19" Iiyama monitor. Die ook gebeld, maar die kreeg mooi een 15" tijdelijk thuis, terwijl ze zijn 19" gingen repareren. Dat is ook mooi kut hoor.

Don't worry, it's all just 1's and 0's.

• mr.loepie

mr.loepie

Topicstarter
maar ik heb hem wel gloedje nieuw gekocht en krijg een toestel terug waar ik niet van weet hoeveel draaiuren die heeft en wat er mee is gebeurd

Verwijderd

goed.. met mijn 6e monitor net een krap weekkie kunnen doen.

it is groen---- he nou wordt ie weer rood..

uhm zo ziet mijn beeldscherm er dus uit... weer opgebeld, en gezegd dat ik geen genoegen meer neem met een gerepareerde, en dat het mischien tijd wordt om de door mij gemaakte kosten (tijd enzo) maar eens te gaan doorberekenen.Kortom .ik wil nu echt een goede oplossing van hun kant zien..
als het goed is krijg ik dinsdag een splinternieuwe 795ft plus...

maar hoe kan je checken of ie nieuw is?

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Een vriend van mij had LG Flatscreen en die had 10 pixels op een rij die kapot waren.(hij had hem net 3 maanden of zo)Een fijne rode streep over het beeld dus. Hij belt LG, Krijgt na veel gezeur een nieuwe en Ook daar was iets mis mee. Hij heeft nu dus maar iets anders
Pagina: 1