Ik heb dus een Radeon 8500 LE gekocht van het merk Jupiter. Ben er niet zo blij mee aangezien er met name in Quake 3 op sommige plaatsen strepen door m'n beeld heen lopen. Ik ben van plan om hem om te ruilen voor een Radeon 8500 retail van ATI zelf; zodra deze leverbaar is, maar de verkoper zegt dat de ATI sowieso problemen heeft met Quake3. Ik ben hier echter nogal sceptisch over.
Vandaar mijn vraag: Als je een Radeon 8500 hebt, zou je dan in Quake3 op 2 plaatsen willen kijken en ff posten of je vreemde strepen ziet:
- Het intro filmpje (Onder Cinematics in het hoofdmenu)
- Bij het lopen op een trap naar beneden kijken (zodat je de trap ziet tijdens het lopen)
Zien jullie ook vreemde horizontale onderbrekingen in het beeld? (Geef ook ff wat details over je systeem)
Thanks!
Mijn systeem: P4 1.9 Ghz 512Mb PC800 RDRAM Radeon 8500 (250/250)
Vandaar mijn vraag: Als je een Radeon 8500 hebt, zou je dan in Quake3 op 2 plaatsen willen kijken en ff posten of je vreemde strepen ziet:
- Het intro filmpje (Onder Cinematics in het hoofdmenu)
- Bij het lopen op een trap naar beneden kijken (zodat je de trap ziet tijdens het lopen)
Zien jullie ook vreemde horizontale onderbrekingen in het beeld? (Geef ook ff wat details over je systeem)
Thanks!
Mijn systeem: P4 1.9 Ghz 512Mb PC800 RDRAM Radeon 8500 (250/250)