FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
je staat nu weer op +1 informatief zag ik
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
AAAArgh, wat zie ik nu ?!?
Het is dat je het vriendelijk vraagt en dat je niet rechtstreeks vraagt om een hogere moderatie, maar anders . . .Wil degene die deze vraag 'overbodig' vind, zo vriendelijk zijn om ook ff het antwoord te geven?
bvd
/me kijkt de draad nog even door
Dan is het net alsof je alleen maar post voor je puntjes
Er wordt dan ook geen kritiek geuit over de modders in het algemeen, maar slechts met betrekking tot 1 moderatie. Ofdat dat inderdaad de juiste manier is, daar valt imo over te discussieren.Op donderdag 29 november 2001 14:16 schreef Saus het volgende:
(ben niet echt bekend als modder bij jullie hoor) maar mensen die klagen over de mod sla ik altijd over. Wie vragen worden over geslagen
Dan is het net alsof je alleen maar post voor je puntjes
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ik zal de eerste zijn die een eventuele klaagzang wel netjes post waar het hoort (vandaar ook dit topic hier).
Ik heb net toch maar ff zo'n mooie blauwe kast gescored
Binnenkort staat er wel weer een casemod topic met pics op [OCM] maar voorlopig heb ik alleen kast en snode plannen ervoor
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
welkom terug TgF, lekker veel regen gehad?Op donderdag meldde TgF zich eindelijk weer eens na zijn vakantie'tje:
[Blaat]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
't is 'm denk ik in de oren geregendOp donderdag 29 november 2001 19:13 schreef botoo het volgende:
[..]
welkom terug TgF, lekker veel regen gehad?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* Hielko weet wat er geupdate isOp donderdag 29 november 2001 15:06 schreef botoo het volgende:
Ghe, nee heren geen commentaar op de moderatie, maar ik wil wel graag antwoord wat de update precies is (weet ik nog steeds niet). Ik ga er van uit dat degene die de vraag overbodig vind, blijkbaar het antwoord weet, en aangezien ik dat niet uit de review kan filteren, vraag ik het maar
Ik zal de eerste zijn die een eventuele klaagzang wel netjes post waar het hoort (vandaar ook dit topic hier).
offtopic:
Ik heb net toch maar ff zo'n mooie blauwe kast gescoredcompleet met Enermax voeding en 4 traploos regelbare Enermax fans.
Binnenkort staat er wel weer een casemod topic met pics op [OCM] maar voorlopig heb ik alleen kast en snode plannen ervoor
Wat kan je door nieuwsgierigheid toch overdreven hoge verwachtingen krijgen he?
iig thnx
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Op donderdag 29 november 2001 19:13 maakte botoo al net zo'n overbodige opmerking:
[..]
welkom terug TgF, lekker veel regen gehad?
Uhm, ja, best wel, maar dat had één voordeel: we konden niet het huisje uit
Hopelijk krijg je ook nog eens een keertje weer wat modpoints
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Na vanmiddag 24Op donderdag 29 november 2001 23:55 schreef gellie het volgende:
naja blij je weer droog hier te zien
Hopelijk krijg je ook nog eens een keertje weer wat modpoints
Verwijderd
Zeg, botoo: hoe kom jij plots in je sadistische bui?
Aai-aai.Op donderdag 29 november 2001 19:19 schreef Jotti het volgende:
Wat zijn we weer lief voor mekaar
Biertje jongens ?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Vroeger toen pjoeters nog met diesel gestookt werden hadden we helemaal gee vakantie, maar tegenwoordig moet iedereen drie keer per jaar op pad. En er is nog zoveel te modden. tsk tsk tsk.
enieweez welcome bek.
Heb je het lekker gehad?
Ik hoop dat je het leuk hebt gehad
Ik heb er trouwens momenteel behoorlijk wat over, naar welk bankrekeningnummer kan ik de modpoints storten
Ja hoor, /16 is weer eens bezig met een stealth opsomtopic
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter