Verwijderd
Allebei vond ik het top spellen.Op donderdag 29 november 2001 11:10 schreef rvdkieft het volgende:
Wat vinden jullie van Alien vs. Predator 2 of is Wolfenstein beter.
AVSP2 blinkt meer uit in Single player, maar dat is mijn mening.
Ik kan alleen maar over AvsP 2 oordelen. In een woord: Bruuuut. Super scary en niet geschikt voor mensen met een zwak hart. RTCW moet wel heeel stoer zijn, wil het in de buurt komen qua sfeer van AvsP 2.
Ik heb gezegd (uch)
Ik heb gezegd (uch)
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Ik vind zelf Wolfenstein beter..maar AvsP2 is ook errug goed vooral die spanning als je rondloopt en er een alien op je hoofd kan springen
Verwijderd
Waarom precies?Op donderdag 29 november 2001 11:16 schreef Draxs het volgende:
Ik vind zelf Wolfenstein beter..maar AvsP2 is ook errug goed vooral die spanning als je rondloopt en er een alien op je hoofd kan springen
Waarom AvP2 spannender is bedoel je?Op donderdag 29 november 2001 11:17 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
Waarom precies?
Nou omdat het meer sfeer heeft misschien?
Ik heb AvP2 al uitgespeeld, zit nu multiplayer te kloten. Maar het is ECHT een heel stoer spel.
Marine: scary en schieten op alles wat beweegt.
Alien: Over muren lopen en marines afslachten en opeten voor health, alle levende wezens hebben een aura om zich heen.
Predator: Sneaky en gecloaked op je vijand afsluipen en ze de keel doorsnijden, of ze van een afstand met dat pijlgeweer door hun hoofden schieten.
TOF spel dus
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ik heb AvsP2 nog niet gespeeld, maar is het een beetje als 1?
Die was ook echt vet eng als je human speelde, en als alien was het ook supervet om mensen bang te maken en over muren en plafond te lopen... de sfeer was echt subliem gewoon. (als predator vond ik het wat minder)
.edit: ah tampie heeft zojuist mijn vraag beantwoord
Die was ook echt vet eng als je human speelde, en als alien was het ook supervet om mensen bang te maken en over muren en plafond te lopen... de sfeer was echt subliem gewoon. (als predator vond ik het wat minder)
.edit: ah tampie heeft zojuist mijn vraag beantwoord
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
10 is max
Wolfenstein graphics 8.5 gameplay 8
Avp2 graphics 7.5 gameplay 9
soulreaver2 graphics 9.5 gameplay 9
Vooral soulreaver2 heeft een zeer mooie en extreem soepele 3d engine en bizar detail in de textures.
Hoe gaaf je wolfenstein vind heeft veel te maken met hoe ernstig het met je hollandse anti duitsland trauma gesteld is.
Avp2 is zo spannend dat het raadzaam is om een buisje valdispert te verorberen voor het spelen gaan.
Wolfenstein graphics 8.5 gameplay 8
Avp2 graphics 7.5 gameplay 9
soulreaver2 graphics 9.5 gameplay 9
Vooral soulreaver2 heeft een zeer mooie en extreem soepele 3d engine en bizar detail in de textures.
Hoe gaaf je wolfenstein vind heeft veel te maken met hoe ernstig het met je hollandse anti duitsland trauma gesteld is.
Avp2 is zo spannend dat het raadzaam is om een buisje valdispert te verorberen voor het spelen gaan.
AVP2 is wel een kickuh spel
tal van mogelijkheden en echt scary
ik geef mijn voorkeur aan de predator,
maar de marine en de alien zijn ook wel fun
tal van mogelijkheden en echt scary
ik geef mijn voorkeur aan de predator,
maar de marine en de alien zijn ook wel fun
Verwijderd
RTCW is ook veel te makkelijk en kort , was er op een weekend door ... Verhaal is stom , en tis nogal veel teveel van hetzelfde (allez , weer ne switch zoeken ...) . Soul Reaver 1 kickte vet reet , dus ik verwacht niet minder van z'n opvolger . Hoewel op de PC de controls wel niet zo makkelijk zullen zijn als op de PS
AvP2 Kicks Ass Big Time...
Al vindt ik wel dat deel 1 beter was qua ..euhm..--spanning--
er zat zo'n af-en-toe-echt-op-het-puntje-van-mijn-stoel- ..euhm ... sfeertje in
echt "beangstiggend" bijna 
Maar deel2 is wel gaaf vooral nu het een beetje gebalanceerd is.
Al vindt ik wel dat deel 1 beter was qua ..euhm..--spanning--
er zat zo'n af-en-toe-echt-op-het-puntje-van-mijn-stoel- ..euhm ... sfeertje in
Maar deel2 is wel gaaf vooral nu het een beetje gebalanceerd is.
[offtopic, maar toch ook weer niet]
Het is Aliens versus Predator 2.
[/offtopic, maar toch ook weer niet]
Avp2 is echt een heel vet spel. Redelijke gfx, maar een hele goeie gameplay. Eindelijk eens een spel waarbij gameplay voorop heeft gestaan.
Het is Aliens versus Predator 2.
[/offtopic, maar toch ook weer niet]
Avp2 is echt een heel vet spel. Redelijke gfx, maar een hele goeie gameplay. Eindelijk eens een spel waarbij gameplay voorop heeft gestaan.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Uhm, waar zijn de bots in multiplayer of skirmish mode???
Dat vind ik nou een groot minpunt want ik kan ze niet vinden
Bijv, overrun met z'n 2-en lannen tegen bots...
Dat vind ik nou een groot minpunt want ik kan ze niet vinden
Bijv, overrun met z'n 2-en lannen tegen bots...
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Niet echt een goede vergelijking maar ik vond avp2 wel goed (beter dan 1 iig)Op donderdag 29 november 2001 11:10 schreef rvdkieft het volgende:
Wat vinden jullie van Alien vs. Predator 2 of is Wolfenstein beter.
COOL
aahh durka durka durka
Verwijderd
Ik vind AvP 2 beter (denk ik, heb alleen de demo gespeeld
) maar ik ga morgen (denk ik) het hele spel kopen
(als ik geld heb dan
) De demo rulede iig wel en hele spel denk ik ook wel, RTCW vond ik wat minder, minder sfeer, en niet zo spannend
Pagina: 1