[ASP] aspexec

Pagina: 1
Acties:

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:34

Wally-S

-Snowboarding is art-

Topicstarter
Hi,
Ik wil een proggie (htmldoc)uitvoeren vanaf een asp pagina.
Dit proggie genereerd van een html pagina een pdf file.
Nu staat er in de handleiding dat je in PHP van de functie passthru gebruik moet maken, maar niets over ASP.
NU heb ik via de geweldige :)search al gevonden dat je in asp hiervoor aspexec kan gebruiken.
Maar in die handleiding staat dat je o.a. een dll file in je system directory moet gaan zetten. Maar omdat ik de asp server niet zelf host, maar bij een provider lijkt me dat nogal onmogenlijk.
Heeft iemand een ander idee hoe ik dat progiie toch kan uitvoeren.

Snow is only frozen water

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
'k Denk niet dat je hostingproivider daar erg blij mee is als mensen progs gaan runnen op hun server. ;)

Je kan ze natuurlijk altijd dat aspexec mailen en vragen of ze het willen installeren.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 11:04

Basszje

Reisvaap!]

1. De hosting heeft misschien zelf een equivalent geinstalleerd. maar hosting bedrijven vinden het meestal niet zo leuk als je zooi op zo'n machine gaat executen .

2. Niet helaas.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Never ever dat ze dat installeren exec : format/c: ?

• Wally-S
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:34

Wally-S

-Snowboarding is art-

Topicstarter
Ik had ook niet verwacht dat zij het voor mij gingen installeren, maar als ik het zelf via een scriptje uitvoer kan er toch weinig gebeuren. (ik neem aan dat ze wel een beetje een goede beveiliging hebben).

Snow is only frozen water