Toon posts:

welk ledje waar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
om te beginnen ik ben een leekje wat betreft comps in elkaar zetten. daarom had ik een vraag. Ik heb een mobo de ecs k7s5a voor de adm proc en nu heb ik ledjes in mijn kast zitten. nl h.d.d led, power led, power sw, reset sw. nu is mijn vraag waar moeten deze vast.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen of een site weten waar hier info over staat

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als je nou gewoon ff in het mobo boekje kijkt.

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:52

Reley

Zoom Zoom

Zit er dan geen boekje o.i.d. bij het mobo, daar staat het altijd in volgens mij... en anders es kijken op de website van de fabrikant.
suc6

Verwijderd

Topicstarter
dat heb ik wel gedaan maar daar staat het niet duidelijk in want daar moeten de power led en power sw volgens mij aan 1 kant maar daar heb je 5 pinnetjes voor nodig maar er zitten er maar 4

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Kijk hier maar eens. Is users manual van het mobo http://210.17.18.13/manual/k7s5a.zip

Verwijderd

Topicstarter
thnx boys

you're the best

Verwijderd

Topicstarter
maar deze manual heb ik, maar er is een probleem mijn power led heeft 3 pinnetjes nodig dus dat past niet

• Reley

Reley

Zoom Zoom

heu? :?
hoeveel pinnetjes heb je over op je mobo en hoeveel heb je er nodig??

Verwijderd

Topicstarter
het is het volgende de ene kant zitten er 5 en daar heb ik er 4 nodig de andere kant zitten er 4 en heb er 5 nodig

• Reley

Reley

Zoom Zoom

das lekker logisch...
waar zijn ze voor?
de vijf pinnetjes is volgens het mobo:
en de vijf pinnetjes volgens de kast is:
enz
ik hoop dat je snapt wat ik vraag :+

Verwijderd

Topicstarter
5 pinnetjes mobo links: HDD led(2pin) Reset switch(2pin)
4 pinnetjes mobo rechts: power led(3pin) power sw(button)(2pin)