[WinAMP] Sneltoetsen via gamepad?

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14
Is er ook een progje waarmee je WinAMP met een gamepad kan bedienen?

edit:
Ik ga nu naar school, dan lees ik het zo tegen halfvijf, vandaar dat ik niet reply :)

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Dat zal best wel, om te beginnen kun je kijken op http://www.winamp.com
Ik weet iig dat er een plugin bestaat om WinAMP mbv een joystick te bedienen dus wie weet ook voor een gamepad (moet ook kunnen met joystick plugin als gamepad op gameport zit volgens mij)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ja klopt! ik heb de joystick plugin ook laatst gedownload (zag nl. in andere topic hier dat iemand zn gamepad wou ombouwen tot winamp control unit ofzo, om voor op zn kast in te bouwen??!)
hij werk zeker weten ook met een gamepad ja...... alleen vind ik persoonlijk dat de plugin nog niet helemaal goed is... hoop dat er nog eens een nieuwe versie uitkomt :)

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:42

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Kewl, wat ik gedaan heb is een klein kastje ter grootte van een (dikke) afstandsbediening met een paar knopjes erin via een draad aangesloten op de gameport, nu kan ik vanuit m'n nest winamp bedienen (had 't eerst via IR gefixt maar dat beviel niet).

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"