[PS2]James Bond 007... Agent Under Fire

Pagina: 1
Acties:

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
(jarig!)
Wie heeft hem ook al???
Hij kwam gisteren binnen, kheb hem maar meteen meegenomen, en echt: prachtig spel!
De sfeer van JB hangt er prima in, ik heb 1 auto-missie gehad, allemaal errug gaav!

Wat vinden jullie er van?

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

Wat ikke er van vind??
Nou daar kan ik kort over zijn, ik weet het niet want ik heb hem niet

Edit: Geintje

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

Als het veel op Goldeneye voor N64 lijkt dan heeft het wel potentieel. Ik ga er echter geen 150 piek voor neertellen, volgens mij is het niet echt een herspeelbaar spel

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
(jarig!)
Op donderdag 29 november 2001 09:32 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Als het veel op Goldeneye voor N64 lijkt dan heeft het wel potentieel. Ik ga er echter geen 150 piek voor neertellen, volgens mij is het niet echt een herspeelbaar spel
Hij heeft idd wel wat weg van Goldeneye en er zitten automissies in!
Herspeelbaarheid weet ik niet, je kunt golden medals halen, maar bij de missies die ik heb uitgespeeld (eerste 3) heb ik ze op medium niveau meteen gehaald...

Verwijderd

Het is gewoon een tof spel in de James Bond sfeer, zoals het hoort. Genot voor een bondfan!

Maareh vraagje: weet iemand de sleutelkaart voor de weaponroom te vinden in de eerste missie? :7

Later

Verwijderd

GoldenEye had juist een goede herspeelbaarheid , jij hebt dus nooit de 007-agent mode gedaan :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-02 04:23

^^0nMe

Got Babana's?

Ik had een review ergens gelezen, de schrijver beweerde dat dit spel beter was dan goldeneye, maar toen ik hem ging spelen viel hij echt vies tegen, de controls zijn een beetje matig, maar valt op zich wel aan te wennen.
Wat me het meest tegenviel was de AI van de soldaten, ook als je iemand in zijn been of hoofd raakt, het maakt gewoon niet uit, ze vallen op het zelfde manier dood neer. Bij goldeneye vond ik het gewoon zo mooi dat de AI bijna perfect was (realistisch). Graphics vind ik ook een beetje tegenvallen voor een ps2 game, spel heeft geen Anti Aliasing, het valt heel erg op. Wel jammer, want het spel zag er wel veelbelovend uit in het begin.
Oja, de MP mode is ook niet vergelijkbaar met die van goldeneye, 2 players, geen co-op, beetje zonde.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Dit zou toch eerst World is not enough worden en hij zou toch ook eerst voor de pc uitkomen :? JAmmer dat ie daarvoor gecanceld is :'(
Pagina: 1