Toon posts:

Wolfenstein difficulty levels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Respawnen vijanden op 'I Am Death Incarnate' difficultie?
In een andere fps, ik weet zo niet meer welke, was dit namelijk zo in een op Death Incarnate gelijkende difficulty level.

Verwijderd

In Doom was dat geloof ik

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17
Op donderdag 29 november 2001 02:45 schreef gdejong het volgende:
Respawnen vijanden op 'I Am Death Incarnate' difficultie?
In een andere fps, ik weet zo niet meer welke, was dit namelijk zo in een op Death Incarnate gelijkende difficulty level.
Er zijn in de easy en hard modus evenveel vijanden,
ze staan ook op dezelfde plaats.
Het enige wat er anders is, is dat ze je in hard modus volledig volpompen met lood, zonder je te missen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Verwijderd

Ja en ze gaan minder snel dood,je moet zowat een magazijn op een man leeg schieten om hem te vloeren, wat eigenlijk wel jammer is in verband met realisme... het zelfde geld voor handgranaten tijdens i am death incarnate, ik heb veschillende malen gezien dat een granaat op een halve meter afstand ontplofte van de vijhand en die liep vrolijk door!! maar ja goed spel voor derest.

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

als je echt een spel wilt wat dan moeilijk is op een hogere difficulty setting dan moet je een spel pakken zoals Ghost Recon, das echt one shot, one kill... niks geen 2x schieten, de eerste is lethal....

* RJ is daarom ook ontzettend verslaafd aan Ghost Recon :P

Geniet maar tweak met mate

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17
Op donderdag 29 november 2001 14:26 schreef loekos het volgende:
Ja en ze gaan minder snel dood,je moet zowat een magazijn op een man leeg schieten om hem te vloeren, wat eigenlijk wel jammer is in verband met realisme... het zelfde geld voor handgranaten tijdens i am death incarnate, ik heb veschillende malen gezien dat een granaat op een halve meter afstand ontplofte van de vijhand en die liep vrolijk door!! maar ja goed spel voor derest.
neu hoor...
gewoon op het hoofd mikken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Op donderdag 29 november 2001 14:33 schreef RJ het volgende:
als je echt een spel wilt wat dan moeilijk is op een hogere difficulty setting dan moet je een spel pakken zoals Ghost Recon, das echt one shot, one kill... niks geen 2x schieten, de eerste is lethal....

* RJ is daarom ook ontzettend verslaafd aan Ghost Recon :P
Jah Wacky Wheels is idd een vet spel |:( :P
Pagina: 1