Naja, ga ik een keer goed bij CS wordt ik meteen gebanned (bij dusty dunes).Ja ik kilde veel in een korte tijd dat bijna nooit gebeurt. Net alsof 14-3 zo'n revolutionaire score is. Zo worden ook de onschuldigen benadeeld door die cheaters
. Mijn vraag is of jullie dit ook weleens hebben gehad en wat jullie daar over denken.
Tja, da's gewoon balen. Ik denk dat een mailtje naar de admin van die server wel voor een unban kan zorgen.
de betaler vervuilt
Verwijderd
Dusty Dunes is DE server waarop ik altijd speel, dus weet precies wat je moet doen:
Ga gewoon even naar het forum op de server-site: http://dustydunes.datadev.de. Geef hier in het Engels je hele onschuldigheidsverklaring en vraag wie je gebanned heeft, aangezien er zo'n 15 admins zijn.
Na een servercrash/reset word je trouwens automatisch weer ge-unbanned tenzij je op de forverlist staat, maar dat zal wel niet. De server word voor zover ik weet om de 2 weken gereset.
[=R*A*T=]CyLat
Ga gewoon even naar het forum op de server-site: http://dustydunes.datadev.de. Geef hier in het Engels je hele onschuldigheidsverklaring en vraag wie je gebanned heeft, aangezien er zo'n 15 admins zijn.
Na een servercrash/reset word je trouwens automatisch weer ge-unbanned tenzij je op de forverlist staat, maar dat zal wel niet. De server word voor zover ik weet om de 2 weken gereset.
[=R*A*T=]CyLat
Verwijderd
Ben trouwens ook wel eens gebanned ja, op Dusty Dunes. zo'n 6 weken geleden. Heb toen 2 weken lang bijna niet ge-CSed. En het valt me nu op dat ik een stuk minder CS dan voor de ban.
Kan ik namelijk totaal niet tegen: als mensen denken dat ik cheat terwijl ikzelf heel goed weet dat ik dat niet doe, en zelfs nooit gedaan heb.
Kan ik namelijk totaal niet tegen: als mensen denken dat ik cheat terwijl ikzelf heel goed weet dat ik dat niet doe, en zelfs nooit gedaan heb.
Verwijderd
ik ben ook wel eens gebanned meerdere keren zelf maar ik kan me er echt niet druk om maken. zat andere servers
Ik heb geen moeite met gebanned worden als je het er naar maakt ,het is gewoon een beetje jammer dat je onterecht wordt gebanned. Mijn motivatie is nu wel een beetje weg om zo'n onschuldigheidsverklaring te sturen.
Is dat stoer ofzo als je gebanned wordt voor cheaten?? zie hier zoveel topics over.. kunnen we niet gewoon 1 groot cheat topic maken ofzo?
Er zijn tegenwoordig teveel newbies die cs en. Die denken veel te snel dat er iemand cheat, gewoon weg omdat diegene beter is, of hoger staat qua kills/deaths.Op donderdag 29 november 2001 21:19 schreef devv05 het volgende:
Is dat stoer ofzo als je gebanned wordt voor cheaten?? zie hier zoveel topics over.. kunnen we niet gewoon 1 groot cheat topic maken ofzo?
Die gaan dat dan rondbazuinen, en iedereen pikt dat zo op.
1 admin die dat hoort en je bent gebanned.
Gebeurt zo vaak..
Waarom zeg je teveel newbies 
Ik voel me niet aangesproken, maar hebben zij minder recht om te spelen
Dan zit je op de verkeerde serversOp donderdag 29 november 2001 21:22 schreef The Fox het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig teveel newbies die cs en. Die denken veel te snel dat er iemand cheat, gewoon weg omdat diegene beter is, of hoger staat qua kills/deaths.
Die gaan dat dan rondbazuinen, en iedereen pikt dat zo op.
1 admin die dat hoort en je bent gebanned.
Gebeurt zo vaak..
Heb er zelf vrijwel nooit last van.. (ook niet van cheaters)
En er zijn nu echt niet meer newbies als een half jaar terug hoor..
Verwijderd
Neen , maar de n00bs zijn wel dik verandert . Zie je daar bijvoorbeeld ene Mr Jos spelen met 20-4 . Maakt iedereen uit voor cheater . verandert ie naar z'n echte nick , [=F6=]Dominator , en iedereen houdt z'n bek toe omdat F6 de beste CS clan van Belgie is ...
Jah wel herkenbaar, maarja wat doe je er aan.. nog nooit van F6 gehoord trouwens, maar eens challengenOp donderdag 29 november 2001 21:46 schreef real_raichu70 het volgende:
Neen , maar de n00bs zijn wel dik verandert . Zie je daar bijvoorbeeld ene Mr Jos spelen met 20-4 . Maakt iedereen uit voor cheater . verandert ie naar z'n echte nick , [=F6=]Dominator , en iedereen houdt z'n bek toe omdat F6 de beste CS clan van Belgie is ...
Iedereen die goed speelt,
of op redelijk hoog niveau speelt wordt weleens uitgemaakt voor cheater.
Vooral als je echt goed bezig bent.
Ik ben ook weleens uitgemaakt vorr cheater, maar nog nooit gebanned
of op redelijk hoog niveau speelt wordt weleens uitgemaakt voor cheater.
Vooral als je echt goed bezig bent.
Ik ben ook weleens uitgemaakt vorr cheater, maar nog nooit gebanned
counter-strike wordt nu niet meer verneukt door cheaters, maar door admins die denken dat je cheaten omdat je een hoge(re) score hebt tegenover anderen.
kortom je mag niet meer rulen op een cs server. alleen als je die lui daar allemaal goed kent en zelf alle spelers kent. check op www.xanaduteam.net daar gaat iedereen respectvol met elkaar om.
kortom je mag niet meer rulen op een cs server. alleen als je die lui daar allemaal goed kent en zelf alle spelers kent. check op www.xanaduteam.net daar gaat iedereen respectvol met elkaar om.
Soms heb ik een te goede score en dan vraag ik mezelf ook af of ik cheat 
(nee nee ik cheat niet ik speel CS gewoon al te lang heh)
(nee nee ik cheat niet ik speel CS gewoon al te lang heh)
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Tja, me broer ook die er geen aars van bakt stond binnen twee rondes op 10-0 op jolt
Werd ie gelijk geband omdat ze dachten dat ie cheatte 
Zo worden het de goede spelers echt onvriendelijk gemaakt dus
da's balen, maar uh fifa 2002 is toch ook een leuk spel 
(waarom zat je dat trouwens de hele tijd op da lan arena te spelen
)
(waarom zat je dat trouwens de hele tijd op da lan arena te spelen
Op donderdag 29 november 2001 22:26 schreef ubermaestro het volgende:
Tja, me broer ook die er geen aars van bakt stond binnen twee rondes op 10-0 op joltWerd ie gelijk geband omdat ze dachten dat ie cheatte
offtopic:
He rippertje! :x
He rippertje! :x
Zeg ik dat ?Op donderdag 29 november 2001 21:34 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Waarom zeg je teveel newbies
Er zijn gewoon meer spelers gekomen, en meer clans die gewoon niet veel voorstellen en ook snel verdwijnen. In de tijd van beta 5.2 enzo, had je een aantal clans die gewoon bekend waren en die speelden vaak op gamepoint. Dat is nu allemaal niet meer zo...
Er zijn wel meer newbiesOp donderdag 29 november 2001 21:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan zit je op de verkeerde servers
Heb er zelf vrijwel nooit last van.. (ook niet van cheaters)
En er zijn nu echt niet meer newbies als een half jaar terug hoor..
En dat komt omdat CS nu in de winkel te krijgen is. Er zijn meer mensen die spelen, die het spel gekocht hebben als retail versie. Er zijn genoeg mensen die geen snelle internetverbinding hebben of games bladen kopen waar af en toe eens een cs bijzit waar cs op staat.
Zie maar eens hoeveel clans er tegenwoordig zijn.. Iedereen wil maar in een clan..
Het ligt er maar helemaal aan hoe je speelt, als je vaak in de middenmoot speelt word je natuurlijk niet zo snel uitgemaakt voor cheater. Ligt echt helemaal aan je speelstijl. Ik gebruik met cs heel veel me sound, ik zie als het ware de vijand aankomen, dan lijkt het net alsof ik wallhack heb
Elke bekende server, gamepoint, wanadoo, demon, jolt etc. hebben last van meestal jeugdige spelers die je de huid volschelden dat je een cheater bent.
CS retail was gewoon een grote vergissing, en dat zie je terug in het aantal cheats dat er voor is en het aantal spelers.
CS Retail vinden de makers van CS denk ik niet zo'n vergissing. Die verdienen er niet slecht aan denk ik namelijkOp donderdag 29 november 2001 23:08 schreef The Fox het volgende:
[..]
CS retail was gewoon een grote vergissing, en dat zie je terug in het aantal cheats dat er voor is en het aantal spelers.
Ik heb de moed al opgegeven na de vele beta's en kennelijk heeft de retail dus ook niets opgeleverd...
System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.
Nee niet van DLA , heb geen clanOp donderdag 29 november 2001 21:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
Asura van DLA toevallig? Jij speelt ook best goed ja.
Nee joh , je hebt alle fun gemist toen we met ze allen CS aan het waren spelen. Niemand CSde meer toen ik aan het fifa'en was,en ik ga niet in me 1tje CSenOp donderdag 29 november 2001 22:47 schreef cheshire87 het volgende:
da's balen, maar uh fifa 2002 is toch ook een leuk spel
(waarom zat je dat trouwens de hele tijd op da lan arena te spelen)
Het zal wel een domme vraag zijn, maar je kan toch zien dat iemand cheat? Gewoon als spectator de verdachte even volgens en als hij door muren heen schiet of idioot vaak idioot snel omdraait, dan is het toch gewoon een aimbot?
Ik speel wel vaak CS op LAN's, maar zelden online.
Je kon toch ook gewoon aan winsock.dll zien of er iets verdachts is? Of loop ik weer achter?
Je kon toch ook gewoon aan winsock.dll zien of er iets verdachts is? Of loop ik weer achter?
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Kwas gister voor de grap weer eens aan het spelen op een GP server... 
Het niveau is daar gewoon zo laag dat je wel voor cheater word uitgemaakt
Die mensen zijn gewoon ook te dom om te kijken hoe ik aan me frags kom. Speel je voorzichtig (Lame
) dan haal je zo een score van 10-0 ofzo.
En neej ik cheat niet
Vraag maar aan ^MRT want die was er bij
Het niveau is daar gewoon zo laag dat je wel voor cheater word uitgemaakt
Die mensen zijn gewoon ook te dom om te kijken hoe ik aan me frags kom. Speel je voorzichtig (Lame
En neej ik cheat niet
Wheheheh gamepoint, heb ik om de 10 seconden dat ik geen wapens meer kan wisselen omdat ik aan het "flooden" ben
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Dat is idd ook heel brak.Op vrijdag 30 november 2001 10:44 schreef YakuzA het volgende:
Wheheheh gamepoint, heb ik om de 10 seconden dat ik geen wapens meer kan wisselen omdat ik aan het "flooden" ben
Oplossing: Niet dood gaan zodat je niks hoeft te kopen
is vrij annoying als je ff sneller loopt met mes en dan erachter komt dat je je AK niet meer kan selecteren omdat je weer aan het flooden bentOp vrijdag 30 november 2001 10:45 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Dat is idd ook heel brak.
Oplossing: Niet dood gaan zodat je niks hoeft te kopen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Meer als de helft van de spelers weet niet eens wat beta 5.2 is. Niet dat dat erg is maar het is vreselijk irritant als ze zich dan beter voelen dan jou. Dan ben ik meteen een n00b als ik een keer een beschamend slechte score heb.Op donderdag 29 november 2001 23:03 schreef The Fox het volgende:
[..]
Zeg ik dat ?
Er zijn gewoon meer spelers gekomen, en meer clans die gewoon niet veel voorstellen en ook snel verdwijnen. In de tijd van beta 5.2 enzo, had je een aantal clans die gewoon bekend waren en die speelden vaak op gamepoint. Dat is nu allemaal niet meer zo...
Laatst nog op dust. Ik loop alleen de hal in, komen 3 T's in polonaise de hal in lopen dus ik schiet ze alle drie in 1x af.
Begin volgende ronde krijg ik meteen van een teamie te horen dat ik dus duidelijk cheat. Want het kon absoluut niet dat je zo snel 3 man afschoot. Dus ik vroeg hem hoelang hij al CS speelde, want als je dat nog nooit mee gemaakt hebt
Hij speelde in ieder geval al vanaf beta xx nog iets ofzo, ja de laatste beta of die ervoor ofzo. Of die beta daarvoor al wel. Nummers kon ie niet zeggen.
Nou dan weet ik het wel, speelt pas vanaf 1.1 of 1.3 en omdat ie toevallig een beetje kan voelt ie zich meteen de die hard
Als die daar al wat van zegt, dat je dan al cheat..Op vrijdag 30 november 2001 11:02 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Meer als de helft van de spelers weet niet eens wat beta 5.2 is. Niet dat dat erg is maar het is vreselijk irritant als ze zich dan beter voelen dan jou. Dan ben ik meteen een n00b als ik een keer een beschamend slechte score heb.
Laatst nog op dust. Ik loop alleen de hal in, komen 3 T's in polonaise de hal in lopen dus ik schiet ze alle drie in 1x af.
Begin volgende ronde krijg ik meteen van een teamie te horen dat ik dus duidelijk cheat. Want het kon absoluut niet dat je zo snel 3 man afschoot. Dus ik vroeg hem hoelang hij al CS speelde, want als je dat nog nooit mee gemaakt hebt
Hij speelde in ieder geval al vanaf beta xx nog iets ofzo, ja de laatste beta of die ervoor ofzo. Of die beta daarvoor al wel. Nummers kon ie niet zeggen.
Nou dan weet ik het wel, speelt pas vanaf 1.1 of 1.3 en omdat ie toevallig een beetje kan voelt ie zich meteen de die hard
T'is gewoon een feit dat ze niet willen geloven dat jij dat kon, en hun niet. Alles wat jij dan doet is ongeloofelijk, want zei hebben dat nog nooit meegemaakt. Jij bent een echter cheater, zeggen ze dan.
Dat vind ik dus noobs.
OK, dus als jij speelt kijk ik ff op je pc of je winsock.dll anders is ?? Zo werkt dat dus niet, en de cheats van tegenwoordig gebruiken dat helemaal niet naar mijn wetenOp vrijdag 30 november 2001 10:32 schreef budi het volgende:
Het zal wel een domme vraag zijn, maar je kan toch zien dat iemand cheat? Gewoon als spectator de verdachte even volgens en als hij door muren heen schiet of idioot vaak idioot snel omdraait, dan is het toch gewoon een aimbot?
Een cheater hoeft niet iemand te zijn die door muren heen knalt etc. Alsof een cheater direct wallhack, aimbot etc heeft. Het kan ook wat anders zijn dan dat.
Als jij demo's gaat bekijken van zeer goede clans, dan weet je soms ook niet wat je ziet. Die gasten spelen zo op geluid als het goed is, die horen alles, door de hele map heen, waar iemand is. Zo word het veel makkelijker ja, en denk jij of een willekeurig iemand dat ie wallhack heeft, want hij weet direct waar iemand zit, en omdat jij of iemand anders dat niet hoort , moet het wel een cheat zijn..
Een cheater herken je er dus aan, door rustig te gaan wandelen, zodat ie je niet kan horen aankomen. Als die dan na 10x nog precies weet waar je bent, tja, dan kun je een vragen wat ie aan het doen is
Maar wat niet helpt, is rennen naar een camp plek, en daar stil gaan afwachten tot ie om de hoek komt. Ik denk dat hij jou dan eerder dood heeft, dan jij hem. Want meestal hoort ie wel dat je daar bent gaan zitten
Dit is uit mijn eigen ervaring tenminste.
N00bs zijn gewoon irri, klaar, maarjah, je kunt ze niet verbieden om te spelen.
N00bs zijn niet irri, ze zijn pas irri als ze niet tegen hun verlies kunnenOp vrijdag 30 november 2001 11:55 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
N00bs zijn gewoon irri, klaar, maarjah, je kunt ze niet verbieden om te spelen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Bedankt! Het is een stuk helderder nu.Op vrijdag 30 november 2001 11:51 schreef The Fox het volgende:
[..]
OK, dus als jij speelt kijk ik ff op je pc of je winsock.dll anders is ?? Zo werkt dat dus niet, en de cheats van tegenwoordig gebruiken dat helemaal niet naar mijn weten
Een cheater hoeft niet iemand te zijn die door muren heen knalt etc. Alsof een cheater direct wallhack, aimbot etc heeft. Het kan ook wat anders zijn dan dat.
Als jij demo's gaat bekijken van zeer goede clans, dan weet je soms ook niet wat je ziet. Die gasten spelen zo op geluid als het goed is, die horen alles, door de hele map heen, waar iemand is. Zo word het veel makkelijker ja, en denk jij of een willekeurig iemand dat ie wallhack heeft, want hij weet direct waar iemand zit, en omdat jij of iemand anders dat niet hoort , moet het wel een cheat zijn..
Een cheater herken je er dus aan, door rustig te gaan wandelen, zodat ie je niet kan horen aankomen. Als die dan na 10x nog precies weet waar je bent, tja, dan kun je een vragen wat ie aan het doen is
Maar wat niet helpt, is rennen naar een camp plek, en daar stil gaan afwachten tot ie om de hoek komt. Ik denk dat hij jou dan eerder dood heeft, dan jij hem. Want meestal hoort ie wel dat je daar bent gaan zitten
Dit is uit mijn eigen ervaring tenminste.
Ik heb trouwens ergens begin dit jaar wel eens CS gespeeld, maar daar ervaarde ik helemaal niet wat velen anderen hier op het forum ervaarden. Het was altijd wel gezellig: lekker potje knallen en geknald worden (nee niet knallen als in ruudewild.nl
Ik pakte gewoon een server uit de lijst, dus misschien dat het per server verschilt? Ik zat in elk geval op een server met Amerikanen, Fransen, Duitsers, Belgen etc etc.
Verwijderd
Ik ben terzijde een tijdje geleden al van gamepoint gebanned.... we zaten in siege toen dat karretje er nog in zat en ik begon te rijden.... plotseling en per ongeluk reed ik iemand van mijn eigen team aan.... laat dat nou net een slechtgehumeurde admin zijn
Met DLA bedoelde ik geen clan, maar een lanparty
. Daar was nl ook een clanloze Asura.
Da Lan Arena in Den Haag dus.
* BlizzarD was daar ook, alleen dan wel als BlizzardOp vrijdag 30 november 2001 16:45 schreef JeanLucPicard het volgende:
Met DLA bedoelde ik geen clan, maar een lanparty. Daar was nl ook een clanloze Asura.
Asura was daar ook jah
Op vrijdag 30 november 2001 16:45 schreef JeanLucPicard het volgende:
Met DLA bedoelde ik geen clan, maar een lanparty. Daar was nl ook een clanloze Asura.
Pagina: 1