Windows hangt bij Sandra met nieuwste Detonator

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Ik heb al gesearched, maar mijn probleem is dat ik niet echt heel bekend ben met de terminologie in het VB forum (wat een lelijke afkorting eigenlijk).

Ik heb de nieuwste detonators, 21.83, gedownload (daarvoor gewoon de XP-drivers erin gehad) en geinstalleerd.
Als ik daarna Sandra wil opstarten, komt het eerste schermpje nog niet eens (de splash), maar hangt het systeem. Na 5 seconde ongeveer reboot het systeem. Als ik in XP wederkeer, komt-ie met twee error-reports. Eén voor de nvidia-drivers, en een general report.

Hoe kan dit? Ligt het aan de detonator-versie, of aan XP?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:33

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Niemand :?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Ik ben ook niet helemaal tevreden over die nieuwe Detonators, want ik installde ze, en bij de nieuwe start waren er al wat rare vlakken te zien op mijn monitor. Na een tijdje (de tijd die ik er over deed om mijn oude drivers weer even op te zoeken) sloeg mijn PC gewoon keivast (ik woon boven de grote rivieren :p )

Kortom, ik vind ze nogal ruk, om het zo maar te zeggen...

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 09:55
De nieuwste is 23.10, probeer die eens.

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Wat voor systeem gaat het dan??? is het AMD, download ff NVMAX,

ff snel gecopy paste uit een ander topic waarin ik had gepost
Hmz via 4in1 laatste versie geinstalled???
Laatste DirectX versie?
Download Detonator 22.40 zijn erg snel

Probeer anders AGP texture size in Bios op 64Mb te zetten.
Staat in je BIOS mem interleaving aan, fastwrites, SYS/Video Bios Cacheable uit, Video ram caching uit.???

Download NVMAX, en zet daar de instellingen zo:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die andere instellingen die je kan maken zijn niet onwijs boeiend. Overclock kan je wel nog doen... je kan dit veilig doen met zo een 10% overclock maar het blijft een kwestie van expirementeren.

Verwijderd

zijn ook eigenlijk instellingen voor je performance, maar ook nog een instelling tegen die vastlopers in die NVmax afbeelding.

Zet ook ff bij je SERVICES die NVIDIA rotzooi: DISABLED
Pagina: 1