|we live in the history of a mad man Mr. G |
Ik weet er niet heel erg van, maar dan moet je even met je MTU-instellingen kloten. Zoek maar ff op GoT.
MTU-Size heeft hier niets mee te maken. Ik denk dat het probleem misschien zit in een time-out.
Gebruik je een eigen SMTP server? Check daar effe de relaying instellingen en natuurlijk de time-out
instellingen.
Geeft ie verder geen enkele foutmelding?
Gebruik je een eigen SMTP server? Check daar effe de relaying instellingen en natuurlijk de time-out
instellingen.
Ik moet toegeven dat ik hier niet veel vanaf weet, maar ik kan me herinneren dat er laatst problemen waren met ADSL als je ging uploaden en dat dat op te lossen was met MTUOp donderdag 29 november 2001 08:14 schreef XTracer het volgende:
MTU-Size heeft hier niets mee te maken. Ik denk dat het probleem misschien zit in een time-out.
instellingen.
Ja, dan heb je je MTU size veranderd. Zolang je hier niet op staat, zal die op +/- 1200 staan, deze kan (bij planet ADSL in ieder geval tot 1472 worden verhoogd)
nou k heb geen eigen mailserver. en k heb op de site van xs4all (mijn isp) een regpatch ged/l wat je MTU ideaal zou moeten tweaken..
en die heb k gedraait en het helpt niets
owja, op de server zelf gaat mail versturen wel gewoon goed
dus het lijkt dat het ergens aan mijn server ligt..
iemand nog een idee
en die heb k gedraait en het helpt niets
owja, op de server zelf gaat mail versturen wel gewoon goed
dus het lijkt dat het ergens aan mijn server ligt..
iemand nog een idee
Verwijderd
Installeer Service Pack 2
Let wel op dat je die neemt van 101 MB, en niet die van 15 MB want dan werkt het niet.
Deze vraag is wel eens vaker langsgekomen, en toen was SP2 101 MB de oplossing.
Zie ook: [topic=193623]
Let wel op dat je die neemt van 101 MB, en niet die van 15 MB want dan werkt het niet.
Deze vraag is wel eens vaker langsgekomen, en toen was SP2 101 MB de oplossing.
Zie ook: [topic=193623]
hey thnx!
dat was ik idd nog vergeten
eens proberen zo
dat was ik idd nog vergeten
eens proberen zo
Pagina: 1