Heb net -om te proberen- Gnome geinstalleerd (normaal gebruik ik KDE). Naar Gnome booten vanuit KDM ging niet (Gnome stond er wel, maar dan werd alsnog KDE geladen), dus GDM geinstalleerd als login_manager, en sawfish als windowmanager (als ik het nou goed zeg... ben niet helemaal n00b meer: de console heerst, maar X ben ik nog niet zo thuis in...). Ik krijg dus een mooi inlogscherm (hoewel daarvóór een melding zit over een XDHCP (of zo) die niet kan worden geladen en dat er geen configs zijn dus geeft 'ie me single user mode (of zo, ik zit nu thuis en ik kan niet op die bak kijken nu).
Die single user mode kan ik niet in want alleen de muis werkt. Het lijkt wel alsof het keyboard het niet doet...
Nou kan ik morgen wel in single user mode inloggen (het is SuSE 7.2) of rescue of weet ik hoe dat heet, en dan kan ik een hele tijd gaan zitten kloten. Maar ik wil eigenlijk gewoon weten wat er fout is en wat ik er aan kan doen. PLZ HELP!
Die single user mode kan ik niet in want alleen de muis werkt. Het lijkt wel alsof het keyboard het niet doet...
Nou kan ik morgen wel in single user mode inloggen (het is SuSE 7.2) of rescue of weet ik hoe dat heet, en dan kan ik een hele tijd gaan zitten kloten. Maar ik wil eigenlijk gewoon weten wat er fout is en wat ik er aan kan doen. PLZ HELP!