Yuri's revenge: hulp nodig bij mod (rules)

Pagina: 1
Acties:

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
hee hallo,

ik vind het wel geinig om mods te maken voor c&c spellen, ra, ra2, ts en nou ook yuri's revenge.
nou heb ik een probleempie... ik ken de afstand die tanks kunnen schieten niet vergroten. als ik in de yuri rules wat verander, dus de range van de wapens van een tank groter maak dan schietie (hooguit) een klein stukie voor m. de turret draait wel naar de goeie kant maar wat eruit komt dat valt eigenlijk gewoon meteen nara beneden. leuk effect wel maar daar heb ik dus nix aan.

je snapt wel dak al een tijdje heb lopen rommelen dr aan maar ik ken het nie echt beter krijgen. is dr misschien iemand die ook zoiets heb gehad en het heb opgelost? zou die iemand zn kennis ook kunnen delen met mij?

bedank alvast

ohja euh.. een psje, ik heb ra2 en yuri's revenge allebei origineel dus pls nie van die berichten van dat ik de originele maar moet kopen, die heb ik dus al.

Ik heb echt een hele goeie PC.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

ik zelf heb een tijd geleden zitten modden met c&c1
ik heb gemerkt dat je soms absurde instellingen moet
aangeven
ik adviseer je dus om bijvoorbeeld -5 te doen
of 1

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• brute51
dan krijg je dus een onbeperkte range. c&c1 modden is heel anders dan yuri's revenge. ik heb heel de c&c reeks origineel, en ik heb ook bij c&c1 gemod, levels gemaakt enzo. nou sinds de eerste ra gaat het al heel anders, en nou sinds tiberian sun is het weer helemaal anders.

maar ik begrijp dus dat niemand me ken helpen?

jeetje... ;(

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

ik heb wel zin in om met ra2 te rommelen
waar kan ik de rules ini halen?
das toch alles wat ik nodig heb?
misschien dat ik er wijs uit wordt...

Trackman rules

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• brute51
die rules is vast wel ergens te vinden op inet, zoek is met http://www.google.com

ik heb nou uitgevonden dat als ik sommige dingen bij de [105mm], [Cannon] en [AP] sectie weghaal of verander datie dan wat verder ken schieten. de range veranderen dat werkt nou net weer nie en dat zou toch wel handig zijn...

weet nog steeds niemand hoe dat moet?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
welke prog gebruik je ? RA2 editor is toch het handigst. Wnt dan zit je niet met kladblok te klooien.

ik zal is zoeken en ik post later nog wel een link ernaar ;)

[edit]

hier heb je misschien wat aan

http://www.tibed.net/h_download.php

[edit]

dikzak

• brute51
ok ik zal het is proberen...

nee ik gebruik nog geen speciale editor, misschien maar is doen. ik gebruik wordpad :)

• brute51
he he het is me eindelijk gelukt, ook met behulp van die rules editor van hier boven. goeie tip trouwens :)

ik had overal areafire aangezet, bij die kannonnen van die tanks dus. toen ik dat uit had gezet toen deden ze het weer zoals ze moeten.

is dr iemand die nog wat bruikbare explosies heeft voor ra2? of misschien een [topic=330045] ?

Pagina: 1