Als je een username hebt die je verder niet gebruikt, maar hij heeft bijv al wel HK acces, mag je deze dan verkopen?
Nee. dwz: als er achter gekomen wordt, wordt ie gebanned, heb ik ergens gelezen.
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Verwijderd
Hoe moeten ze daar 8ter komen dan?Op woensdag 28 november 2001 23:37 schreef zeikstraal het volgende:
Nee. dwz: als er achter gekomen wordt, wordt ie gebanned, heb ik ergens gelezen.
Ook niet een beetje druk in die HK
Verwijderd
folteringOp woensdag 28 november 2001 23:38 schreef Didzjeriedoe het volgende:
[..]
Hoe moeten ze daar 8ter komen dan?
Niet, tenzij iemand echt op de ip's gaat letten.Op woensdag 28 november 2001 23:38 schreef Didzjeriedoe het volgende:
[..]
Hoe moeten ze daar 8ter komen dan?
Maar dat werd niet gevraagd.
Wat is het nou voor bullpiep om te verkopen?
Als je beeeetje meedoet met het forum, heb je in maandje tijd genoeg gepost om toegang te krijgen. Hoe ver wil je gaan zeg
echt triest hoor..
Als je beeeetje meedoet met het forum, heb je in maandje tijd genoeg gepost om toegang te krijgen. Hoe ver wil je gaan zeg
http://mrfloris.com
je kan toch ook verhuisd zijn en daardoor een nieuw ip hebben 
Maar wie gaat er nou geld betalen voor iemand anders account?
Maar wie gaat er nou geld betalen voor iemand anders account?
Tijdje terug had ik het als grap in me signature gezet dat hij te koop was, inclusief hk access en plaats 60 in postings, heb zeker 6 a 8 icqtjes gehad van mensen die hem wouden kopen
U wilt hier uw username verkopen, moet u de modjes voor laten gaan?
mag dat
FF zonder gein. Waarom zou je je username willen verkopen? lijkt me echt wel het toppunt van.. uuhmm
mag dat
FF zonder gein. Waarom zou je je username willen verkopen? lijkt me echt wel het toppunt van.. uuhmm
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Wie zou jouw username nou willen hebben
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
HlpDsk heerstOp woensdag 28 november 2001 23:38 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
foltering
slijmerdOp donderdag 29 november 2001 00:09 schreef quility het volgende:
[..]
HlpDsk heerst
39
Maarja, ach. Je nick dat ben jij zullen we maar zeggen. Bij deze verbied ik het verkopen ervan. 
Controleren? Lijkt me moeilijk
. Als je 'm wil verpatsen, succes, maar als we erachter komen, bannen we de koper. Verder mag je 'm niet op GoT te koop aanbieden en ook niet in de V/A. 
.
Maareh, waarom zou je een nick willen verkopen? Als je het commercieel denkt te doen door elke 60 dagen een nieuwe te nemen en dan weer 150 posts te halen, zou je er aan kunnen gaan denken om mod proberen te worden met banrechten
. Dan kan je mensen ook HK acces geven
.
Controleren? Lijkt me moeilijk
Maareh, waarom zou je een nick willen verkopen? Als je het commercieel denkt te doen door elke 60 dagen een nieuwe te nemen en dan weer 150 posts te halen, zou je er aan kunnen gaan denken om mod proberen te worden met banrechten
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
ssssssssssssssst stil!!Op donderdag 29 november 2001 00:10 schreef Homedisc het volgende:
[..]
slijmerd![]()
Dan heb je je geld toch al binnenOp donderdag 29 november 2001 00:10 schreef JvS het volgende:
Controleren? Lijkt me moeilijk. Als je 'm wil verpatsen, succes, maar als we erachter komen, bannen we de koper. Verder mag je 'm niet op GoT te koop aanbieden en ook niet in de V/A.
Verwijderd
Jah, goed planOp donderdag 29 november 2001 00:10 schreef JvS het volgende:
Maareh, waarom zou je een nick willen verkopen? Als je het commercieel denkt te doen door elke 60 dagen een nieuwe te nemen en dan weer 150 posts te halen, zou je er aan kunnen gaan denken om mod proberen te worden met banrechten. Dan kan je mensen ook HK acces geven
.
Alleen zou ik niemand HK access geven, maar eerder iedereen bannen
hmmz ik zojuist net me nick op E-bay gezet.
veel posts en een hoge status
, kortom een nick waar veel voor wordt geboden, $$$$$ 
ik begin bij e500.000 (euro dus
)
veel posts en een hoge status
ik begin bij e500.000 (euro dus
39
hahaha *jeeez* 
wat je niet allemaal kan verzinnen!
als Femme ooit zn nick/status wil verkopen dan hou ik
me wel aanbevolen
me wel aanbevolen
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Ik was niet zozeer van plan hem te verkopen, maar ik vroeg me af of het mocht. Ik was gewoon een beetje nieuwsgierig.
Maar het mag dus niet...
das nou jammer heb nog 100 users liggen met hk acces
Maar het mag dus niet...
das nou jammer heb nog 100 users liggen met hk acces
Verwijderd
Had ik toch mijn oude nick niet moeten laten bannen door hlpdsk, had ik nog mooi kunnen verkopen
OW voor het maken van kloonsOp donderdag 29 november 2001 15:04 schreef terw_dan het volgende:
das nou jammer heb nog 100 users liggen met hk acces![]()
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:48
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Heeft die dan HK rechtenOp donderdag 29 november 2001 10:50 schreef wizZa het volgende:
hahaha *jeeez*
me wel aanbevolen
- We Are Borg
Aanbieden van warezOp donderdag 29 november 2001 15:04 schreef terw_dan het volgende:
Ik was niet zozeer van plan hem te verkopen, maar ik vroeg me af of het mocht. Ik was gewoon een beetje nieuwsgierig.
Maar het mag dus niet...
das nou jammer heb nog 100 users liggen met hk acces![]()
[topic=300931/1/25]
Ik zou haast zeggen dat je De N**kende search moet gebruiken (in het engels dan) maar dat schijnt niet te mogen.
Ik zou haast zeggen dat je De N**kende search moet gebruiken (in het engels dan) maar dat schijnt niet te mogen.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Is al gemeld in de suOp donderdag 29 november 2001 16:10 schreef justin01 het volgende:
[..]
Aanbieden van warezBAN
- We Are Borg
Mooi, ik hoop dat hij gebanned wordt. Dit kan echt nietOp donderdag 29 november 2001 16:33 schreef amd_ruluzzz het volgende:
[..]
Is al gemeld in de su
Pagina: 1