Quicknet -> :( (nu ben ik het zat)

Pagina: 1
Acties:

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Ik heb al een 1.5 jaar lang Quicknet (Sonera) maar het is het laatste 0,5 jaar echt super kl*te.
Ik kan niet behoorlijk meer gamen vanwege die klote Flushententity packet die niet van me scherm is weg te ***** .
Een server waar ik eerst een ping van max 70 had heb ik nu steeds 300 - 4000 (geen nul teveel :( )
Het is niet meer te spelen maar nu komt het leukste er zijn geloof ik VEEL meer mensen die hier last van hebben met Quicknet .
Kunnen we hier niet samen iets tegen beginnen ????

Samen staan vooral Tweakers erg sterk denk ik >:)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Ik heb al een weekje of 2 niet online gekweekt maar als ik het deed met quizknet heb ik overal in Nederland ping rond de 30 en 0% PL. Ik geef toe vorig jaar was ik in staat om mensen van sonera te vermoorden, maar de laatste tijd gaat het ok hier. Misschien is het lokale netwerk wel heel slecht bij je? Ik woon in de haarlemmermeer btw..

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 23:39 schreef Aspi het volgende:
Ik heb al een weekje of 2 niet online gekweekt maar als ik het deed met quizknet heb ik overal in Nederland ping rond de 30 en 0% PL. Ik geef toe vorig jaar was ik in staat om mensen van sonera te vermoorden, maar de laatste tijd gaat het ok hier. Misschien is het lokale netwerk wel heel slecht bij je? Ik woon in de haarlemmermeer btw..
Ik woon in Bovenkarspel en in Hoorn en Enkhuizen en Andijk hebben de mensen er ook last van en alleen de mensen die online spelen en quicknet hebben krijgen die allom bekende Flushententity packet :(
Heb het gevraagd aan verschillende mensen door heel Nederland .

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
En net als de WIGG uiteindelijk in de rechtbank staan en te horen krijgen: "Als je beter of sneller wil moet je duidelijk niet bij Casema zijn."

Nee, daar valt niets aan te doen.... Het is simpelweg accepteren of oprotten.

Als je ADSL kunt nemen, is de keus makkelijk. Als je dat niet kunt, dan is het kiezen tussen kwaliteit middels ISDN, of zonder telefoonkosten middels kabel.

Bij Casema hebben ze ruim een jaar geleden bewezen (ja, pre-com21 dus) dat men massaal snelheden van minder dan 1 kbyte/s en pings van meer dan 1000 accepteerd onder het mom van "geen telefoonkosten".

De portemonee is dus duidelijk veel belangrijker dan de wens voor kwaliteit.

En helaas geldt dat voor jou waarschijnlijk ook.... het lopen schreeuwen en schelden naar Quicknet heeft denk ik niet veel zin. Als zij geen betere kwaliteit willen aanbieden, dan zullen ze dat ook niet doen.

Dus nu blijft nog de vraag..... HOE zat ben je het?? Genoeg om op te zeggen en over te stappen op ISDN? Of wacht je liever op ADSL en accepteer je het maar zo lang...

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 23:45 schreef maartena het volgende:
En net als de WIGG uiteindelijk in de rechtbank staan en te horen krijgen: "Als je beter of sneller wil moet je duidelijk niet bij Casema zijn."

Nee, daar valt niets aan te doen.... Het is simpelweg accepteren of oprotten.

Als je ADSL kunt nemen, is de keus makkelijk. Als je dat niet kunt, dan is het kiezen tussen kwaliteit middels ISDN, of zonder telefoonkosten middels kabel.

Bij Casema hebben ze ruim een jaar geleden bewezen (ja, pre-com21 dus) dat men massaal snelheden van minder dan 1 kbyte/s en pings van meer dan 1000 accepteerd onder het mom van "geen telefoonkosten".

De portemonee is dus duidelijk veel belangrijker dan de wens voor kwaliteit.

En helaas geldt dat voor jou waarschijnlijk ook.... het lopen schreeuwen en schelden naar Quicknet heeft denk ik niet veel zin. Als zij geen betere kwaliteit willen aanbieden, dan zullen ze dat ook niet doen.

Dus nu blijft nog de vraag..... HOE zat ben je het?? Genoeg om op te zeggen en over te stappen op ISDN? Of wacht je liever op ADSL en accepteer je het maar zo lang...
Ik hoop dat het hier snel komt ADSL want dit is echt bagger maar tot dan zal het moeten denk ik :'(

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:38
uhhhh ik zit in het zelfde dorp

alleen aan de andere kant hehehe

en ik heb nergens last van komt je bekent voor he smokey :)

lang leve quicknet ik heb dus nooit storing...

toch wel heel erg lokaal bij ze merk ik al.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 00:04

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ik zit 3 dorpen ernaast (Hoogkarspel) :) en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd geen problemen meer heb gehad met quicknet, snelheid is redelijk en al een hele tijd geen storingen meer gehad.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Ik heb ook totaal geen klachten over Quicknet. In Egmond is het bij mijn snel.

Tip: verhuizen. >:)

Verwijderd

Nergens last van maaruh...ik hoor dat er problemen zijn sinds dat sonera is overgenomen door uhm..ben de naam ff kwijt..maarjah door dat bedrijf.... :)
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
Pagina: 1