Toon posts:

Chello plat? (28 nov)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ligt chello er weer uit?!
Landelijke storing zeiden ze bij de sales afdeling, die had ik gebeld omdat ik bij de storings dienst geen gehoord kreeg, wat te druk zei de muts op het bandjs |:(

Verwijderd

klopt, maar het is reeds weer opgelost.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

kreeg ineens een foute dns server van hun dhcp server. maar even handmatig een werkende gekozen en verder geen problemen meer gehad.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

nou, zo landelijk was het niet, want ik zit al de gehele dag te internetten (via chello)

Verwijderd

Wou net zeggen, niet echt landelijk, ben al de hele dag aan het downloaden... (regio R'dam)

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Andre21

Inmiddels 39....

Bij mij deed ie het ook niet.
Ik was DVD aan het kijken, komt mn pa om de hoek zeilen dat ie niet meer kan mailen. >:)
Toen zag ik dat mn freesco bak heftig bij chello op een ip aan het zeuren was, maar die niet kreeg.

Uurtje later wel :)

Blender....

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Weird...

De DHCP die eruit ligt, terwijl in het oude Gelrevision gebied gebruik wordt gemaakt van static IP#'s... :?

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hier lag Chello er ook 2 uur uit.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

hehe, maarja, what else is new, chello ligt er om de 5 minuten uit, en die brakke helpdesk van hun is volgens mij zo onderhand gewoon bang om de telefoon op te nemen, want altijd als je beld krijg je zown bandje dat t nu te druk is (zelfs als er geen storig is...)

chello bites }:O

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 14:27

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

2 uurtjes down hiero :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 01:40 schreef speedysplaza het volgende:
GEBRUIK DE SEARCH!!!
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/335132
niet om t een of ander, maar dit topic was er eerder dan die andere :D

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 01:48 schreef Reflex het volgende:

[..]

niet om t een of ander, maar dit topic was er eerder dan die andere :D
Oeps, sorry, in de verkeerde geplaatst...
Zo verwarrend is dat dus van diezelfde topics.

Foutje bedankt...

Verwijderd

t lag gisteren idd errug plat.. enigste wat het hier half deed was msn meer ook niet errug vervelend is dat :(

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nergens last van gehad Chello gelderland hiero oude gelrevision gebied

Verwijderd

@home heeft hier bij mij net ook bijna 3 uur plat gelegen.

Niks bereikbaar behalve lokaal domein :r

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:31
hier heeft chello gewoon de hele dag gewerkt. dus geen landelijke storing
of amsterdam is tegenwoordig niet meer landelijk :P

Verwijderd

zover ik weet was het alleen brabant..
maar kan iemand mij uitleggen waarom juist alleen msn t deed en voor de rest niks :? echt vaag

Verwijderd

Heb ik ook wel eens. Dan doet niks het. Maar toe niks MSN gebruikte werkte dat lokaal wel binnen Tilburg.

Dan is de directe verbinding mogelijk, maar niet via een knooppunt oid.

ICQ blijft morsdood, en MSN gebruik ik al een jaar niet meer.

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Chello lag er hier (Bergum, Friesland) ook ongeveer 2 uur uit.

Verwijderd

misschien is dit een gewaagde uitspraak maar ik ben er zelf bijna zeker van dat chello failliet gaat (8>, voor de gene die niet weten wat dat is, ik bedoel dus fajiet zo als je het uitspreekt :D, dus ik denk dat het nog wel wat erger zal gaan worden en slechter, want ze zaten al op het straf bankje, dat wil dus zeggen dat ze flink de lul zijn, ze moesten binnen enkele maanden van hun schuld afzijn ofzo ik weet niet meer precies hoe het was maar ik weet wel dat er big shit komt.... duzz........ bij mij is het nu standaard dat chello eruit ligt op elke zondag tussen 17:00 en 22:00... :'( ik weet niet hoe het komt maarja....

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef Shaolin het volgende:
misschien is dit een gewaagde uitspraak maar ik ben er zelf bijna zeker van dat chello failliet gaat (8>, voor de gene die niet weten wat dat is, ik bedoel dus fajiet zo als je het uitspreekt :D, dus ik denk dat het nog wel wat erger zal gaan worden en slechter, want ze zaten al op het straf bankje, dat wil dus zeggen dat ze flink de lul zijn, ze moesten binnen enkele maanden van hun schuld afzijn ofzo ik weet niet meer precies hoe het was maar ik weet wel dat er big shit komt.... duzz........ bij mij is het nu standaard dat chello eruit ligt op elke zondag tussen 17:00 en 22:00... :'( ik weet niet hoe het komt maarja....
te gewaagd.. zodra chello falliet "zou" gaan dan wordt het overgenomen door een ander bedrijf je zult dus altijd kabelinternet behouden ;)

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 23:40
Op donderdag 29 november 2001 14:19 schreef Shaolin het volgende:
Chello owned bijna alle kabel aansluitingen in Nederland, die gaat echt niet zo maar ff failliet. Zullen ze wel dikke subsidie krijgen o.i.d.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

Hier lag hij er ook uit (Arnhem). Ik was flink geirriteerd :(

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Op donderdag 29 november 2001 15:59 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Chello owned bijna alle kabel aansluitingen in Nederland, die gaat echt niet zo maar ff failliet. Zullen ze wel dikke subsidie krijgen o.i.d.
UPC is de grootste kabelboer van Nederland, maar ze hebben bij lange na niet bijna alle aansluitingen in NL... En subsidie?? Neuh, dacht 't niet... ;)

Verwijderd

jaja, maar check, die gasten hebben al TEVEEL subsidie gekregen gasten zijn mac genaaid ik weet het zeker.... als je eenmaal op het strafbankje zit.... ai........ en welk bedrijf wilt een bedrijf met zo'n grote schuld nou overkopen? dat ging toch over miljarden ofnie? tja mij maakt het opzich niet zoveel uit ik stap wel over op cistron als die het weer doet....?

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 22:57 schreef Shaolin het volgende:
jaja, maar check, die gasten hebben al TEVEEL subsidie gekregen gasten zijn mac genaaid ik weet het zeker.... als je eenmaal op het strafbankje zit.... ai........ en welk bedrijf wilt een bedrijf met zo'n grote schuld nou overkopen? dat ging toch over miljarden ofnie? tja mij maakt het opzich niet zoveel uit ik stap wel over op cistron als die het weer doet....?
anders doet de overheid t wel.. de bestaande kabelverbindingen zullen heus niet opeens allemaal weer verdwijnen hoor ;)

Verwijderd

Alles komt goed, komt het niet goed dan komt het toch nog goed!

Ja, daarom,laten we het met zijn allen weer overnemen!~!
Belgie-Nederland weer 1-1 :)

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 23:36 schreef AteLLa het volgende:
Alles komt goed, komt het niet goed dan komt het toch nog goed!

Ja, daarom,laten we het met zijn allen weer overnemen!~!
Belgie-Nederland weer 1-1 :)
hahaha lol :+

tweakers koopt chello gewoon op en dan een reuze bedrijf van maken met flinke winst en een hoge upload voor een rendabele prijs :D

• Hastur
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 18:08

Hastur

I stink, therefore I am

Chello maakt volgens mij winst, het is UPC overall welke in de rooie cijfers zit. Dus mocht deze failliet gaan, dan zal Chello of verkocht of een doorstart maken. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je internet plezier tenonder gaat met het zinkende schip UPC.

Wat betreft storingen had ik vandaag hier in Amsterdam dat hij er heel even uit lag, maar het was niet noemenswaardig. En niet te vergelijken met vorige week. Toen lag hij een week lang plat, kon alleen zo nu en dan mŽn mail versturen.

Verwijderd

Chello lag er bij mij gisteravond (29-11) dus alweer uit... Hopen dat ie het vanmiddag als ik thuis kom wel weer doet.

Verwijderd

Ik heb het nu gvd helemaal gehad met chello..

Zelfs om 2 uur 's ochtend en 2 uur 's middags veels te veel packet loss.. en geen ADSL beschikbaar :(
Pagina: 1