Search gebruikt, niets gevonden dus...: een paar maand geleden waren er geruchten dat er een verbeterde GA zou komen: o.a. met een backlight. Klopt dat nou wel of niet? Als ik nu voor mijn kids een GA koop, loop ik dan over een maand niet gigantisch te balen omdat er een betere versie uitgekomen is?
neuh.. er zijn wel nieuwe kleuren op de markt.. oranje en zwart.. een nieuwe versie van de GBA met blacklight enzo zit er nog niet aan te komen.. heb er wel eens geruchten over gehoord, maar lijkt me sterk dat het ook daadwerkelijk gaat komen..
Koste d8 ik veels te veel energie dus niet haalbaar met batterijen... Maar kan het fout hebben.Op woensdag 28 november 2001 23:20 schreef devv05 het volgende:
neuh.. er zijn wel nieuwe kleuren op de markt.. oranje en zwart.. een nieuwe versie van de GBA met blacklight enzo zit er nog niet aan te komen.. heb er wel eens geruchten over gehoord, maar lijkt me sterk dat het ook daadwerkelijk gaat komen..
met backlight lijkt mij dat dat dingetje batterijen gaat vreten nog sneller dan André Hazes bier drinkt.
Yep, klopt.. maar je kan eventjes kijken opOp woensdag 28 november 2001 23:22 schreef Matthijsje het volgende:
[..]
Koste d8 ik veels te veel energie dus niet haalbaar met batterijen... Maar kan het fout hebben.
http://www.portablemonopoly.com/
daar hadden ze zo'n ding zelf gemaakt

vet he!!
The test you have all been waiting for: Battery life with light on constantly = 10 hrs. 36 minutes w/ two Rayovac Rechargable batteries. This more or less falls within the 25-30% loss of battery-life range I predicted.