Sinds de organisatie van NA-lan besloten heeft om de zaal af te zeggen doordat er te weinig animo was / te weinig publiciteit gemaakt werd, ben ik toch benieuwd als UT speler wie er geintereseerd is in een goede grote lanparty over 3 dagen, met goed georganiseerde compo's in TO, TDM, CTF, insta, 1on1 en een goed netwerk, eigenlijk alles wat N/A-lan zou bevatten als deze volgens plan met de verwachte aantal inschrijvingen was doorgegaan.
Ik denk niet dat je een echte grote LAN krijgt als het UT only is, denk dat dat na een paar uur wel gaat vervelen.
Just my 2 cents
Just my 2 cents
There is no magic.
Voor de die-hard UT-ers onder ons niet....
Die spelen al jaren UT: dan zal zo'n lan dus zeker niet vervelen-> beetje subjectieve reply van jou d00d
Edit: vergeten [flame] [/flame] erbij te zetten
Die spelen al jaren UT: dan zal zo'n lan dus zeker niet vervelen-> beetje subjectieve reply van jou d00d
Edit: vergeten [flame] [/flame] erbij te zetten
Ja weet ik, wordt zelf alleen helemaal gek van langer dan 6 uur UT spelen, dus die 3 dagen hou ik niet vol. 
Edit: Maar toch denk dat er af en toe ff iets anders gespeeld moet worden voor de afwisseling
Edit: Maar toch denk dat er af en toe ff iets anders gespeeld moet worden voor de afwisseling
There is no magic.
We zullen ook echt niet NON-STOP UT-en hoorOp woensdag 28 november 2001 23:08 schreef The_Will het volgende:
Ja weet ik, wordt zelf alleen helemaal gek van langer dan 6 uur UT spelen, dus die 3 dagen hou ik niet vol.
Maybe een potje CS, RTCW of wat anders tussendoor.... en l33chen uiteraard!
Ach je weet maar nooit hè, misschien komt iedereen wel terug met trauma's aan UT omdat het _wel_ non-stop is gespeeld
There is no magic.
[ontopic]
heu, maar is er animo voor een UT-only lanparty was de vraag, dus wie ziet het wel zitten om naar een UT-only lanparty te gaan, met compo's en stuff, en waar veel clans komen?
heu, maar is er animo voor een UT-only lanparty was de vraag, dus wie ziet het wel zitten om naar een UT-only lanparty te gaan, met compo's en stuff, en waar veel clans komen?
Verwijderd
UT is gaaf, alleen een UT only party, NEE. Lijkt me namelijk niets aan, ben niet zo'n die hard gamer die uren achter elkaar een spel kan gaan spelen wat ik al zo vaak heb gespeeld, dat red ik namelijk net bij nieuwe games, maar voor de rest ook niet.
Ik denk dat een gemengde LAN toch wel beter is in dit geval...ik speel ook veel UT maar een paar uur lang lukt het me niet hoor
Verwijderd
Het is wel een leuk ideetje, maar wat ik altijd irri vind aan Lan's is dat er ongeloofelijk veel gekopieeerd word. En dat brengt natuurlijk wel ff wat lag met zich mee
Verwijderd
/me heeft er wel zin in.
uhm, hij zegt toch ook compo's dat betekent dat je niet de hele tijd hoeft te spelen
geef maar een datum en hoeveel het kost. mij zul je er aantreffen.
uhm, hij zegt toch ook compo's dat betekent dat je niet de hele tijd hoeft te spelen
geef maar een datum en hoeveel het kost. mij zul je er aantreffen.
Zit je een beetje op een lan met een slecht netwerk.Op donderdag 29 november 2001 09:50 schreef jbalk het volgende:
Het is wel een leuk ideetje, maar wat ik altijd irri vind aan Lan's is dat er ongeloofelijk veel gekopieeerd word. En dat brengt natuurlijk wel ff wat lag met zich mee
hmm, blijkbaar zitten op GoT niet zoveel diehard UTers
UT is leuk... voor een paar uurtjes.. dan wil ik wel eens wat anders.. Quake 3 of zo.
Sorry dude
Sorry dude
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Pagina: 1