ADSL tweak > geen msn & icq meer

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Ik heb ongeveer anderhalve week geleden m'n modem getweaked. Alles werkte, kreeg gisterenavond problemen. Verbinding was weggevallen. Modem gereset daarna kwam de verbinding weer op.

Vandaag heeft de verbinding gewerkt. Maar nu kan ik niet meer op msn en werken met icq. Wat is hier aan de hand?????

Verwijderd

Meer info...

Foutmeldingen gezien?

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 18:11
Nee, ik kan wel gewoon internetten.

Heb het nu toevallig weer wel draaien

Verwijderd

"toevallig" bestaat niet als je instellingen fout zijn. Je hebt het wel of niet. Dit lijkt me duidelijk een probleem dat de MSN en/of ICQ server(s) uit de lucht is(zijn)

Wat een geklooi met ()jes :P

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
nat effe je poorten door dan.....t zou gewoon moeten werken dan denk ik...... Om t effe snel te testen kun je t beste effe de defserver-optie gebruiken

iRacing Profiel

Verwijderd

nou, ik heb een hieraan gerelateerd probleem, ik kan niet verzenden via msn :|

nou denken jullie, lees de faq, tuurlijk, heb ik al gedaan, daarin staat dat je poorten moet mappen. duidelijk allemaal, tnx GoT :x

maarrr, ik heb meerdere pc's achter het netwerk zitten, en achter mijn getweakte modem, betekend het dat, wanneer ik een pc de "msn poorten" toewijs, die anderen dan niet kunnen msn'en???

hulp :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op zaterdag 29 juni 2002 20:21 schreef TheRealFreeMan het volgende:
nou, ik heb een hieraan gerelateerd probleem, ik kan niet verzenden via msn :|
maarrr, ik heb meerdere pc's achter het netwerk zitten, en achter mijn getweakte modem, betekend het dat, wanneer ik een pc de "msn poorten" toewijs, die anderen dan niet kunnen msn'en???

hulp :)
De anderen kunnen dan nogsteeds msn'en, maar alleen die 1'ne pc waar jij die poorten naartoe forward die kan bestanden verzenden/ontvangen.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
en heb je al aan de firewall gedacht?

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Op zaterdag 29 juni 2002 20:21 schreef TheRealFreeMan het volgende:

nou denken jullie, lees de faq, tuurlijk, heb ik al gedaan, daarin staat dat je poorten moet mappen. duidelijk allemaal, tnx GoT :x
www.mirdesign.cjb.net :Y)

Dan moet het geen probleem meer zijn
Pagina: 1