gratis homepage, hoeveel dataverkeer ?

Pagina: 1
Acties:

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Ik heb nu een pagina bij geocities maar die ligt er nu uit omdat de maximale hoeveelheid data verkeer (van vandaag ?) is bereikt.

Ik weet niet hoeveel dit is maar ik heb maar zo'n 2000 hits per dag, en is eigenlijk alleen text, zitten geen plaatjes bij.

Welke gratis provider kan meer dataverkeer aan ?

in de search vond ik alleen dit Teveel dataverkeer maar daar wordt niet echt een oplossing gegeven voor een andere host.

ANS lijkt me niet echt geschikt voor deze vraag, of wel ?

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Iemand een host die geen limiet heeft ? ik heb nu zo'n 100MB per dag en dat kan nog best veel oplopen.

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Ik had ook ongeveer 100 Mb data verkeer per dag dus heb ik maar alle images op een andere server gezet. Dit scheelt toch weer 1/3 aan dataverkeer.

Specs Computer

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 18:06
100 MB per dag? Dat is grofweg 3 GB per maand. Dat kost de provider F12,- ofzo. Ruimte erbij, F15,- per maand. Waarom zou een bedrijf dat gratis aan jouw gaan aanbieden?

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Op woensdag 28 november 2001 22:35 schreef cosmoOo het volgende:
Ik heb nu een pagina bij geocities maar die ligt er nu uit omdat de maximale hoeveelheid data verkeer (van vandaag ?) is bereikt.

Ik weet niet hoeveel dit is maar ik heb maar zo'n 2000 hits per dag, en is eigenlijk alleen text, zitten geen plaatjes bij.

Welke gratis provider kan meer dataverkeer aan ?

in de search vond ik alleen dit Teveel dataverkeer maar daar wordt niet echt een oplossing gegeven voor een andere host.

ANS lijkt me niet echt geschikt voor deze vraag, of wel ?
Als jij alleen text hebt en maar 2000 hits dan zit je nooit op de 100 mb per dag, je moet minstens 30000 hits hebben om aan de 100 mb per dag te komen (alleen tekst)

Voorbeeld : Voorbeeld

Grootte van 1 pagina ligt tussen de 15 en 50 kb

Specs Computer

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Topicstarter
Wat is een hit bij jouw dan ? Als ik zie dat 500 bezoekers 30000 hits hebben. Bij mij is een hit gewoon een html pagina. en die is toch gauw zo'n 30-50K zonder plaatjes.

ik heb zo'n 1000 bezoekers en de site bestaat uit maar 5 html pagina's. Misschien is het geen 100MB maar bij hoeveel zegt geocities dan dat het teveel is ? bij 25MB per dag al ?

Ik heb de site nu gehost bij spaceports, heb ik ook nog php/mysql en 5GB per maand.

Pagina: 1