Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Tis wel een hoop moeite om ze in een mappie van 700mB te pleuruh
Tja dat wordt
Verwijderd
albums
compilations
singles
livemixes
op aparte cd's te schrijven en te indexeren met bijv. WhereIsIt! Zo vind je snel je mp3z terug....
(10gig, wie spreekt daar nu over?
Verwijderd
Verder moet je trouwes ook erop letten dat je niet een methode neemt die bij het uitpakken gelijk vastloopt als hij een foutje tegenkomt... Dat doet ghost bijvoorbeeld wel, die geeft dan gewoon een 'unexpected end of file' en zeg maar dag tegen je backup. Hij moet eigenlijk gewoon doorgaan, of er een paar bitjes fout zijn of niet.
Dat noemen ze Shortcut/Snelkoppeling onder Windows, of Symbolic Link onder *nix.Op donderdag 29 november 2001 11:35 schreef jonggoud.nl het volgende:
Bestaat er zoiets als een 'virtuele directory'. Die je dus aanmaakt en waar je ogenschijnlijk files inzet, terwijl ze eigenlijk nog op de oude plek staan?
=> Ja dus
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
je hebt map a b c d e En f
nu maar je map g aan. Het lijkt alsof b c en f daar instaan, maar eigenlijk staan ze nog gewoon waar ze stonden. Dit is toch geen shortcut?
1 - Maak een map X aanOp donderdag 29 november 2001 11:48 schreef jonggoud.nl het volgende:
Ik bedoel
je hebt map a b c d e En f
nu maar je map g aan. Het lijkt alsof b c en f daar instaan, maar eigenlijk staan ze nog gewoon waar ze stonden. Dit is toch geen shortcut?
2 - Selecteer je files in map B, C en F
3 - Ga naar map X
4 - Rechter muisknop
5 - Optie: Paste as shortcut
Clear ???? (bent een Windoos user neem ik maar aan)
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
Verwijderd
Heh, ik denk dat ik wel weet waar de topicstarter naartoe wil. En aan een map met snelkoppelingen heb je natuurlijk nixOp donderdag 29 november 2001 11:52 schreef pret het volgende:
[..]
1 - Maak een map X aan
2 - Selecteer je files in map B, C en F
3 - Ga naar map X
4 - Rechter muisknop
5 - Optie: Paste as shortcut
Clear ???? (bent een Windoos user neem ik maar aan)
Maar ik zou ook niet weten ofzoiets mogelijk is... Tsja, kopieren, maar dan moet je wel 10GB vrij hebben en dat duurt ook wel ff.
Het volgende heb ik maar gedaan:Op donderdag 29 november 2001 12:27 schreef PsyFlux het volgende:
[..]
Heh, ik denk dat ik wel weet waar de topicstarter naartoe wil. En aan een map met snelkoppelingen heb je natuurlijk nix
Maar ik zou ook niet weten ofzoiets mogelijk is... Tsja, kopieren, maar dan moet je wel 10GB vrij hebben en dat duurt ook wel ff.
In nero 9 cd's aangemaakt, en opgeslagen als nri. Dit is misschien de enige manier hoe ik dit kan doen.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
of je moet een burn proggie hebben die playlists leest.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Ik heb nu 55cd's gelabeld en nog een stuk of 8 in de wachtrij.Op donderdag 29 november 2001 00:38 schreef Vani0n het volgende:
misschien niet echt belangrijk maar als je veel mp3z hebt is het misschien handig (ik doe het toch zo) om
albums
compilations
singles
livemixes
op aparte cd's te schrijven en te indexeren met bijv. WhereIsIt! Zo vind je snel je mp3z terug....
(10gig, wie spreekt daar nu over?)
rockshit
oldies
80&90
funny
hc
trance
random
blaat
....
Verwijderd
CD A#1 (staat 696mb op)
CD A#2 (staat iets van 400 mb op)
CD B#1 (staat iets van 500 mb op)
CD C#1 (staat iets van 80 mb op)
Enzovoort enzovoorts....
Verwijderd
en alles met Whereisit gecatalogiseerd (of hoe zeg je dat)... echt een supergoed proggie..kan ik iedereen aanraden..!!
Zelf gebruik ik "cd catalog for windows" en ondanks dat het heel erg suf klintk, bevalt het me erg goed. Het is een enorm simpel progje, dat alles wat ik wou kan. Maar goed, er zijn ook vele alternatieven die ook allemaal goed werken.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.