Toon posts:

film opdelen in meerdere delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen,

Ik heb een klein probleempje. Ik heb meerdere films op mijn computer staan van over de 700 MB. Dit is te veel om een film op een cd te zetten. Er zijn inderdaad cd's van 800 MB etc. maar ik denk niet dat mijn brander die kan branden (philips CDRW800 series). Daarom is mijn vraag kan ik deze films opsplitsen in 2 delen en zo ja hoe?

Is het eventueel toch mogelijk om die 800MB cd's te branden met mijn brander dan zou ik dit graag horen.

Bij voorbaat dank aan iedereen :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[search=divx splitsen]

They made me do it.

Verwijderd

> Is het eventueel toch mogelijk om die 800MB cd's te branden met mijn brander dan zou ik dit graag horen.

Dit kan alleen als je dus de juiste CD's hebt. Bovendien moet je brander het ook ondersteunen en ook het programma waarmee je brand, maar dat zal in de meeste gevallen geen probleem zijn.

Je kan beter een film splitsen, dit kan met Nandub!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Kniuppen en plakken doe je redelijk eenvoudig met Virtual Dub.

90 minuten CD's branden is een lastig verhaal. De ene brander trekt het wel, de andere niet. Feit is dat er geen brander is die er voor gebouwd is. Als ze het kunnen is het via de overburnfunctie.

Maar twee keer 800 plak je aan elkaar en daar knip je dan drie stukjes van. Is ook nog eens goedkoper branden dan op twee 90 minuten CDR's. :)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:23

Flotter

Pelipper!

Wat je ook zou kunnen doen is voor mode 1 kiezen. Dan past er wel +/- 800 MB op een 80-minuten-cd, nadeel is wel dat je een heel stuk errorcorrectie mist, dus de cd mag niet beschadigen...

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter