Iemand al geprobeert??Return to Castle Wolfenstein is amper 8 dagen in de Amerikaanse winkels te koop en de eerste verborgen feature (a.k.a. easteregg) is al ontdekt. Met een simpel commando in de console speel je namelijk het spel in de authentieke interface van het orginele Wolfenstein.
Het commando dat je ervoor in moet geven is "/cg_uselessnostalgia 1" en geeft je het volgende resultaat.
Het is trouwens niet onwaarschijnlijk dat er meer van dit soort verborgen extra's in het spel aanwezig zijn.
Ook is het leuk om te weten dat de officiele Wolfenstein site een aantal nieuwe desktop wallpapers online heeft gezet. Eén daarvan laat het complete arsenaal van (vrouwelijke) elite guards zien. De wallpapers zijn te downloaden op CastleWolfenstein.com
oh sorry nog nergens tegengekomen.. nou als het zo is sluit 'm dan maar heOp woensdag 28 november 2001 21:52 schreef Crash-Override het volgende:
Die 1e easteregg is al een tijdje bekent en bestaat ookal een topic over
Wie wil er nou van die SS-vrouwen op zijn desktop. 
(p.s. copy/paste van gamers.nl
)
(p.s. copy/paste van gamers.nl
Verwijderd
Wie wil er nou SS meisjes op zijn desktopperT 
Nou ikke
Vind ze er best strak uitzien die dames ,Yep coole wallpapers cool spel Ja ik mag die makers van RTCW wel
Nou ikke
Vind ze er best strak uitzien die dames ,Yep coole wallpapers cool spel Ja ik mag die makers van RTCW wel
sssstOp woensdag 28 november 2001 22:27 schreef Albinoraptor het volgende:
Wie wil er nou van die SS-vrouwen op zijn desktop.
(p.s. copy/paste van gamers.nl)
*kuch* Het is een hoopje polygonen *kuch* and again, a dream has been shatteredOp woensdag 28 november 2001 22:42 schreef real_raichu70 het volgende:
Die uiterst linkse mag wel eens een beschuitje komen eten hoor....
Maar ik doe hem dus dicht
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()