Laatste paar Hz uit je monitor persen

Pagina: 1
Acties:

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Bestaat er een tool waarmee je je monitor/videokaart meer beeldjes(Hz) per seconde kan laten leveren dan er standaard in Windows mogelijk is? Ik weet namelijk dat mijn monitor, een Iiyama Vision Master Pro 450, 92Hz moet kunnen halen bij 1600x1200. Maar Windows 2000 geeft mij maar een maximale refresh rate van 85Hz. Ik hoop dat dit bestaat.

Systeem specs

Verwijderd

Jah maar is het nuttig? Ik denk het niet.

Probeer je register eens te editen. Of een .inf bestand ofzo.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:46
ja bestaat powerstrip kan dat

downloaden op http://www.entechtaiwan.com

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Ozzi
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 12:12

Ozzi

??

kan met powerstrip idd

geen

• Vincent Meijer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 23:28

Vincent Meijer

You better believe it!

Topicstarter
Ik weet ook niet of het echt zin heeft, maar ga het toch proberen met powerstrip. Zijn er ook nog freeware tools waar dit mee kan?

Systeem specs

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op woensdag 28 november 2001 22:15 schreef meijern het volgende:
Ik weet ook niet of het echt zin heeft, maar ga het toch proberen met powerstrip. Zijn er ook nog freeware tools waar dit mee kan?
PS is toch ook freeware :? :D

Key oid is zo te halen, en werkt prima voor de laatste Hz, wat ik zelf niet doen, ik merk het toch niet, 100Hz of 104 ofzo.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59
Is het wel verstandig je monitor altijd precies op het randje van zijn kunnen te laten lopen? Verkort dat niet de levensduur?

Lijkt me trouwens sterk dat je het verschil tussen 85 en 92 ziet... maar ja, je bent en blijft tweaker he? :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Wat het apparaat kan kan ie, dan moet je zekers 60 Hz gaan draaien omdat 85 bv teveel slijt? :? Beetje overdreven gesteld maar zo is het toch... :)

.... Ik weet het ook niet

• Arzie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:09
Matrox kaarten kunnen het uit zichzelf al. Echt nuttig is het niet en je belast de electronica constant 100%, da's niet echt lekker (voor mijn gevoel dan)..

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 08:38

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik weet uit ervaring dat je inderdaad de levensduur van je monitor verkort. Heb al meerdere keren een monitor,
nog binnen de garantie periode vervangen.
Toen die klant aan mij vroeg hoe dat toch kwam,
hebben we zijn refreshrate wat terug gezet bij al zijn overige monitoren, hij had een een stuk of 40.
Ben niet weer bij die klant geweesd, heeft er geen 1 meer stuk gehad.
Voor jou geldt, als je geen verschil ziet tussen 85 en hoger waarom zou je hem dan hoger zetten?
Dit is per persoon verschillend of dit merkbaar is.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Pagina: 1