"Failure isn't about falling down, Failure is staying down"
Fest>
Dit stond in de help functie van windows media encoder.
[Using Windows Media 8 Encoding Utility
Windows Media 8 Encoding Utility is a command-line tool that enables you to take uncompressed files with .wma, .wmv, .avi, and .wav file name extensions and compress them into Windows Media format files with .wma and .wmv extensions. The resulting files can then be used for streaming or on-demand playback. Windows Media 8 Encoding Utility does not support live capture or live broadcasts.]
Dus helaas kan het niet voor streaming live-video gebruikt worden. Ik denk ik meld het maar even.
Evengoed bedankt voor de moeite.
Grts Leon
Dit stond in de help functie van windows media encoder.
[Using Windows Media 8 Encoding Utility
Windows Media 8 Encoding Utility is a command-line tool that enables you to take uncompressed files with .wma, .wmv, .avi, and .wav file name extensions and compress them into Windows Media format files with .wma and .wmv extensions. The resulting files can then be used for streaming or on-demand playback. Windows Media 8 Encoding Utility does not support live capture or live broadcasts.]
Dus helaas kan het niet voor streaming live-video gebruikt worden. Ik denk ik meld het maar even.
Evengoed bedankt voor de moeite.
Grts Leon
Verwijderd
Op woensdag 28 november 2001 21:43 schreef pvdfeer het volgende:
dir is wel een simpel prog voor
maar dat mag hier niet icq me maar
http://www.coffeecup.com
Verkapt warez aanbieden mag net zo goed niet! FoeiOp woensdag 28 november 2001 22:07 schreef pvdfeer het volgende:
Leon the Pro
email me maar ff icq wil niet
Verwijderd
Webcam32, op http://www.surveyor.com/products/webcam32.htmlOp woensdag 28 november 2001 21:40 schreef Leon_The_Pro het volgende:
Ik wil een webcam livestream opzetten vanaf m'n eigen pc.Ik heb een vast ip-adres en wil hier dus vanuit m'n kamer een eenvoudige website op zetten waarop de beelden van m'n webcam te zien zijn. Een stream via mediaplayer zou ook leuk zijn maar is vast een stuk moeilijker. Iemand hier ideëen, programma's of tips voor?
Alvast bedankt.
Grts Leon
Betere is er denk ik niet!
Goede film trouwens, Leon, een van mijn favoriete films
SanderF1> Jij hebt het helemaal begrepen!!
Een topperfilm! Ok dit was ff offtopic...Bedankt voor je link ik ga ff kijken.
Grts Leon
Grts Leon
Coffeecup Webcam doet dat prima, hou er alleen rekening mee dat zo'n combinatie je geheugen redelijk snel (een uur of twaalf) vol wil laten lopen.
Combineren met een lekkere stoot geheugen en werken met Mpower (geheugendefragger proggie, freeware, zoek maar op Google) heeft een half jaar erg goed gewerkt. Nu ben ik het hosten van de site zat, maar ik denk dat dit een erg goede oplossing is.
Ik weet niet wat je uploadlimiet is, maar als je aan het kabelen bent krijg je een streaming up niet voor elkaar ben ik bang. Maar een interval van 10 sec lukt wel.
Combineren met een lekkere stoot geheugen en werken met Mpower (geheugendefragger proggie, freeware, zoek maar op Google) heeft een half jaar erg goed gewerkt. Nu ben ik het hosten van de site zat, maar ik denk dat dit een erg goede oplossing is.
Ik weet niet wat je uploadlimiet is, maar als je aan het kabelen bent krijg je een streaming up niet voor elkaar ben ik bang. Maar een interval van 10 sec lukt wel.
Pagina: 1