Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26283

Topicstarter
Mijn zus wil haar vriend zon napamcd380 voor kerst halen, heeft ze me gevraagd om voor wat info te zoeken.

Heb alles gevonden moet alleen nog weten of zijn brander die cdtjes fikt hij heeft een plexwriter 16/10/40a.
In het faq las ik iets over dat ie werkt met alle fikkers met een binnenring, maar ik weet niet wat dat precies inhoudt

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Als je naar een laatje van een cdrom speler/brander kijkt dan zie je altijd een 'ring' waar je je cd in legt. Als je verder kijkt zie je ook een kleinere ring. Dit is de binnenring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16630

Of jouw brander het ondersteund weet ik niet, maar ik weet wel dat alle branders met binnenring 8cm cd's foutloos kunnen fikken BULLSHIT is.

[edit]
Je brander is vrij nieuw (ik bedoel... 16speed moehwaa) dus hij zal het hoogstwaarschijnlijk wel ondersteunen. Woon je in de buurt ? Dan kunnen we het ff testen. Desnoods ben ik wel bereid om je een 8cm cd op te sturen om het te checken.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb een 16x Plex en die heeft een binnenring, ik heb alleen geen idee of ie ook 8cm cdtjes zonder problemen kan fikken...

Anoniem: 16192

mijn 2x heeft ook een binnenring, bestaan die dingen zonder dan :?

Anoniem: 14589

Op donderdag 29 november 2001 00:42 schreef Kertje het volgende:
mijn 2x heeft ook een binnenring, bestaan die dingen zonder dan :?
volgens mij niet maar jah wie ben ik :)

en ehh die plex moet ze waacrschijnlijk wel kunnen branden hoor.
Pagina: 1