Home Cinema setje

Pagina: 1
Acties:

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb momenteel al een redelijk stereo setup, namelijk Arcam Alpha 7 cd speler, en Arcam Alpha 8 pre en power amp, gekoppeld aan B&W 601 speakers (bi-wired).
Het liefst wil ik iets in dezelfde trend voor mijn surround setup (kan ook wel, kijk maar even bij www.arcam.co.uk ) en dan wil ik dus 2 B&W towers en 1 central speakers erbij kopen voor het surround geluid, samen met de DTS decoder van Arcam . Welke speler raden jullie aan?

Of anders, voor een budget van fl 3,500 wat raden jullie aan? Eventueel met wat geld terug voor mijn oude stereo (inruilwaarde).

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 21:18 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Ik heb momenteel al een redelijk stereo setup, namelijk Arcam Alpha 7 cd speler, en Arcam Alpha 8 pre en power amp, gekoppeld aan B&W 601 speakers (bi-wired).
Het liefst wil ik iets in dezelfde trend voor mijn surround setup (kan ook wel, kijk maar even bij www.arcam.co.uk ) en dan wil ik dus 2 B&W towers en 1 central speakers erbij kopen voor het surround geluid, samen met de DTS decoder van Arcam . Welke speler raden jullie aan?

Of anders, voor een budget van fl 3,500 wat raden jullie aan? Eventueel met wat geld terug voor mijn oude stereo (inruilwaarde).
als ik jou was zou ik zowieso je huidige stereo setup houden, dit is een mooi setje, en zal beter muziek weergeven als een surround setje. de beste keus lijkt me dan ook er gewoon een surround amp/receiver bij te zetten(is je rack gelijk mooi vol :9~ >:) ) als je de speakers ook van B&W koopt heb je waarschijnlijk geluid wat qua karakter overeenkomt. als je er bijvoorbeeld achterspeakers en een center van een ander merk bij zet hoor je toch een verschil. wat kost die surround amp van arcam??

• Glottis
Ik weet nog geen prijzen. Zit nu nog in het buitenland, maar kom over een weekje weer terug. Dollars die ik heb verdient hier zijn lekker veel waard in NL, helaas staat de Pond wat hoog, dus zal die Arcam spulletjes ook niet te goedkoop zijn...
Maar ik ben het wel met je eens, helaas maakt Arcam geen DVD spelers :( Dus het setje heeft dat net niet... maar dan neem ik wel een Pioneer ofzo, betaalbaar en goed.

Verwijderd

Arcam maakt wel degelijk dvd spelers btw check maar ff www.arcam.co.uk

tis wel van de diva serie.. maar da maak toch niks uit ?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 28 november 2001 23:34 schreef Driez het volgende:
Arcam maakt wel degelijk dvd spelers btw check maar ff www.arcam.co.uk

tis wel van de diva serie.. maar da maak toch niks uit ?
Mjah, maar als je die koopt, dan zit je al bijna op je budget.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Glottis
Ik denk dat als ik 2 grotere B&W speakers koop, en nog een center speaker (Sub-woofer moet dan maar even wachten) dan ben ik ook aardig wat kwijt van mijn budget... Ik denk dan ook dat ik maar goede speakers koop, en dan mindere kwaliteit DVD/Decoder, om later te upgraden naar een nieuw Arcam setup...
Ik wil altijd graag dezelfde componenten namelijk.
Pagina: 1