Stel dat ik een cd speler koop met een optical out, en ik sluit mijn md erop aan, worden er dan automatisch t-marks ingevoegd? En ook als er op de cd geen pauzes tussen de tracks zitten?
Ja
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
OK kort maar krachtig
thanx
Maar de volgende vraag:
Stel ik sluit mijn SB Live digitaal aan op een receiver,
en ik ga via de optical out van mijn receiver een album van mp3 met winamp afspelen, zet ie de t-marks dan ook automatic? of hoe doe ik dat dan, dat ie dan ook auto t-marks erin zet?
Maar de volgende vraag:
en ik ga via de optical out van mijn receiver een album van mp3 met winamp afspelen, zet ie de t-marks dan ook automatic? of hoe doe ik dat dan, dat ie dan ook auto t-marks erin zet?
Nee, helaas niet... Met een bepaalde plugin kan het geloof ik wel, dan zet ie tussen elk nummer een aantal sec stilte waardoor je md automatisch een t-mark zet. Dit wermt alleen niet bij alle kaarten (bij mij dus nietOp woensdag 28 november 2001 21:08 schreef Da_man het volgende:
OK kort maar krachtigthanx
Maar de volgende vraag:
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
ja wincue dat gebruik ik nu ook, maar dat vind ik zuigen.
ik heb nogal wat albums op mp3 staan, maar ik heb geen zin om ze allemaal te branden en vervolgens op md te zetten.
is er geen andere manier dan om mp3 via je receiver op te nemen met auto t-mark erin?
ik heb nogal wat albums op mp3 staan, maar ik heb geen zin om ze allemaal te branden en vervolgens op md te zetten.
is er geen andere manier dan om mp3 via je receiver op te nemen met auto t-mark erin?