Ik ben op zoek naar de goedkoopste gf3 kaart. Deze vond ik op een duitse site genaamd www.bora-computers.de, maar wat betekend "DVI"? Is dit hetzelfde als een "Pure"?
Greetz, Jos
Greetz, Jos
Verwijderd
Helemaal correct , u gaat door voor de MercedezOp woensdag 28 november 2001 20:50 schreef ItSnows het volgende:
2 wilde gokken
DVI: Digital Video Input.
Aansluiting voor een TFT scherm?
Lijkt me sterk dat dat Input is, dan zou je er een digitale camera op aan kunnen sluiten ofzowOp woensdag 28 november 2001 20:50 schreef ItSnows het volgende:
2 wilde gokken
DVI: Digital Video Input.
Aansluiting voor een TFT scherm?
Verwijderd
Was nog even aan het zoeken of ik gelijk hadOp woensdag 28 november 2001 20:52 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
Helemaal correct , u gaat door voor de Mercedez
Wilt U AUB niet zo snel reagerenOp woensdag 28 november 2001 20:54 schreef AMDude het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat Input is, dan zou je er een digitale camera op aan kunnen sluiten ofzow
Ik voelde me nogal genoodzaakt om dat te zeggen, want SoDM2k zei nl. dat het ook Input betekent..Op woensdag 28 november 2001 20:55 schreef ItSnows het volgende:
Wilt U AUB niet zo snel reageren
Verwijderd
Mijn reactie was meer op hetgeen dat hij zei dat het voor TFT schermen was.. die afkorting keek ik niet eens naarOp woensdag 28 november 2001 21:03 schreef AMDude het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal genoodzaakt om dat te zeggen, want SoDM2k zei nl. dat het ook Input betekent..
Verwijderd
Was maar een geintje hoorOp woensdag 28 november 2001 21:03 schreef AMDude het volgende:
[..]
Ik voelde me nogal genoodzaakt om dat te zeggen, want SoDM2k zei nl. dat het ook Input betekent..