Toon posts:

PowerColor Geforce2 T-200

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
deze is nu te koop bij Gistron voor 365 piek, volgens Gistron is het een Geforce 2 Ti kaart , iemand ervaring hiermee, ik moet de onderdelen bij Gistron halen en helaas hebben ze geen GF3 Ti200 in hun assortiment ;(

• froggie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

froggie

Kwaaak

Ik zelf heb geen Ti maar een vriend van mij gebruikt hem al weer een weekje of 2 met volle tevredenheid (een GF2 Ti, met PowerColor heb ik geen ervaring)

Prestaties liggen tussen de GF2 Pro en de Ultra. Zie ook de search voor meer info ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 20:33 schreef Froggie het volgende:
Ik zelf heb geen Ti maar een vriend van mij gebruikt hem al weer een weekje of 2 met volle tevredenheid (een GF2 Ti, met PowerColor heb ik geen ervaring)

Prestaties liggen tussen de GF2 Pro en de Ultra. Zie ook de search voor meer info ;)
bedankt voor je reaktie, ik heb voldoende info over ti kaarten , alleen Powercolor is een vaag merk, niemand ervaring met die kaarten?

• wij
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:01

wij

Liep het geheugen niet iets langzamer dan bij de andere ti's?

Verwijderd

Niet Powercolor , maar Hercules nemen . Erg scherp beeld en TV-out , goed over te klokken (270/440 hier) en die lekkere blauwe kleur er gratis bij (en man wat een kewle doos :9)

Verwijderd

[topic=293375/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.