deze is nu te koop bij Gistron voor 365 piek, volgens Gistron is het een Geforce 2 Ti kaart , iemand ervaring hiermee, ik moet de onderdelen bij Gistron halen en helaas hebben ze geen GF3 Ti200 in hun assortiment
Ik zelf heb geen Ti maar een vriend van mij gebruikt hem al weer een weekje of 2 met volle tevredenheid (een GF2 Ti, met PowerColor heb ik geen ervaring)
Prestaties liggen tussen de GF2 Pro en de Ultra. Zie ook de search voor meer info
Prestaties liggen tussen de GF2 Pro en de Ultra. Zie ook de search voor meer info
bedankt voor je reaktie, ik heb voldoende info over ti kaarten , alleen Powercolor is een vaag merk, niemand ervaring met die kaarten?Op woensdag 28 november 2001 20:33 schreef Froggie het volgende:
Ik zelf heb geen Ti maar een vriend van mij gebruikt hem al weer een weekje of 2 met volle tevredenheid (een GF2 Ti, met PowerColor heb ik geen ervaring)
Verwijderd
Niet Powercolor , maar Hercules nemen . Erg scherp beeld en TV-out , goed over te klokken (270/440 hier) en die lekkere blauwe kleur er gratis bij (en man wat een kewle doos
)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()