Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

First post : 0 punten?

Pagina: 1
Acties:

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Topicstarter
-

[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 05-03-2016 07:12 . Reden: Leeg vanwege privacy. ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dit is een vraag voor TMF :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Ik neem aan dat je op deze reactie doelt?

Ik weet niet wie het gedaan heeft, ik weet wel dat ik het er mee eens ben. Je post voegt vindt ik niets toe aan de discussie. En aangezien je dan ook nog op de 1e plaats staat heb je al snel een 0 first post te pakken. Anders zou hij op 0 overbodig thuishoren.

Volgende keer even een mening posten waarover je echt na moet denken, dan krijg je wel puntjes. Wat je nu hebt getikt kan iedereen er neer pleuren (en dat doen ze dan ook maar al te vaak :P ).

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:14

botoo

💀 too old to die young

hmmz, ik waag het enigzins (als in: een klein beetje) oneens met je te zijn.
Weliswaar voegt Slarioux niet toe, het is imho ook niet een 'echte' first post, en concurrentie 'is' meestal goed voor een open concurrentie.

Aangezien de reactie inmiddels toch alweer op 1 staat, hoef ik nog niet te modden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 21:54 schreef botoo het volgende:
hmmz, ik waag het enigzins (als in: een klein beetje) oneens met je te zijn.
Weliswaar voegt Slarioux niet toe, het is imho ook niet een 'echte' first post, en concurrentie 'is' meestal goed voor een open concurrentie.

Aangezien de reactie inmiddels toch alweer op 1 staat, hoef ik nog niet te modden.
Nou, vooruit 1 mag ook :)

Maar aangezien 1 het standaard niveau is dacht ik dat deze ook wel op 0 kon. Als deze reactie het standaard niveau van de reacties voor moet stellen zakt mij de hoop in de schoenen :P ;)

Maar ik ben het wel met je eens: deze mag ook op 1. Hij doet niets fout ofzo, en een troll/flame is het al helemaal niet. Maar ik vond het niet persé nodig hem op 1 te zetten. Let wel: voor een reactie met een score van 1 krijg je wel karma. En of dat nu nodig is met zo'n post . . .

/me vindt dat sommige reacties gewoon te makkelijk zijn en krijgt dan de neiging ze op 0 te laten. Maar aangezien 1 de normale score moet zijn zal ik proberen dat af te leren :)

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij staat inmiddels weer op 0 en daar staat die IMHO goed.
Het is een gigantise open deur, voegt niks toe aan de discussie en is ook nog de eerste post.

Ik zie eerlijk gezecht niks in deze posting dat + punten verdient.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:14

botoo

💀 too old to die young

Er zal altijd iemand de eerste post hebben, daarvoor heeft het niet vanzelf een 'firts post' tag te krijgen.

Net zoals spook zegt niets te zien dat een + verdiend, zo zie ik niets wat perse een - nodig heeft, een aangezien de (kale) 1 de standaardscore is, mag 'ie van mij daarop blijven/komen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1