Toon posts:

[RTS] Empire Earth

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jezus allemachtugs.. heb zelden nog niet zo'n goed spel gezien.. uitgebreid, verslavend, mooi en ongelooflijk goede muziek... Ik raad iedereen die een strategie spel speelt om het eens te proberen, koop het gewoon!

Maaruh.. wie heeft het hier al gespeelt. En ik heb nog wat vraagjes, hoe zit het nou precies met houses, ik snap niet echt wat nou het doel ervan is... Citizens limiet verhogen? Maar met hoeveel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empire Earth is vet.

Ken je Age of Empires ? Als dat spel is toch nog steeds mijn favouriet. Je hebt daar 4 ages waar je doorheen komt eer je je volk het ultiem sterk wil maken.

EE heeft er geloof ik 15 ages ofzo. Ik heb het al wel maar nog niet veel gespeeld. Heb alleen een labtop tot mijn beschikking en die trekt het niet. Je moet natuurlijk proberen de vijand te verslaan.

Bij AOE of K geld per 1 house kun je 5 units bijmaken.
vills of militairy units. Gelt bij EE ook. Ik zou eerst de standard scenario's bekijken en alles leren voordat je aan het spel begint. Probeer zoveel mogelijk uit en des te meer villagers des te groter je kans om te winnen door middel van een economische voorsprong.

Over en uit. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb tutorial gedaan en ben toen eens skirmish easy spelen.. nou je houdt het niet lang vol :P
het is moeilijk dus, echt een bizarre AI.. hij kan precies de gaten in je defence vinden.. hij zichzagde precies tussen al me soldaten door en viel frontaal me torens aan omdat die van dichtbij niet goed werken.

AOE vind ik wat minder, stuk minder episch he, je hebt al vrij snel dat je tegen de standaard limiet aanloopt (welke nie te omzeilen is van paar 100 units) en je moet dus ook sneller dan dat aanvallen. Bij EE kun je tot paar duizend units gaan dus das wel phat :P

Kreeg ook echt al aanval van paar 100 units voor me kanus van PC, echt lagguh hoe grote veldslagen je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed, ik ben zover nog niet gekomen. Ik had eerst de demo gespeeld. Die vond ik al moeilijk genoeg met Napoleon en dat andere scenario.

Heb ook vernomen dat het niet echt makkelijk is. Maar je moet wel wennen aan de game play. Gelukkig is die ongeveer hetzelfde als AoE misschien zelfs beter en sneller. In het weekend ga ik het weer spelen als ik terug in NL ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 20:46 schreef GdW het volgende:
Klinkt goed, ik ben zover nog niet gekomen. Ik had eerst de demo gespeeld. Die vond ik al moeilijk genoeg met Napoleon en dat andere scenario.

Heb ook vernomen dat het niet echt makkelijk is. Maar je moet wel wennen aan de game play. Gelukkig is die ongeveer hetzelfde als AoE misschien zelfs beter en sneller. In het weekend ga ik het weer spelen als ik terug in NL ben.
Het lijkt idd erg op AOE alleen is gewoon stuk beter.. meer units in het veld.. veel beter beeld ('t is ook nieuwe d0h) en enorm veel opties (200 units, 14 era's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopt voor geen meter op mijn pc

Duron600@970 /512mb RAM /GeForce 2 GTS 32 mb

hopelijk komt er een patch gauw... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
*schop*

Ik ben nou bezig met de grieken, maar ik kan niet meer mannen bouwen, en 55 mannen is net genoeg voor mijn financiële benodigdheden :P .

Dus hoe verhoog ik dit? En waar dienen die huisjes in godsnaam voor?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-10 15:36

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Op vrijdag 30 november 2001 01:11 schreef JeanLucPicard het volgende:
*schop*

Ik ben nou bezig met de grieken, maar ik kan niet meer mannen bouwen, en 55 mannen is net genoeg voor mijn financiële benodigdheden :P .

Dus hoe verhoog ik dit? En waar dienen die huisjes in godsnaam voor?
Pop Cap : Bladzijde 88.

House : Bladzijde 166.

En als je de handleiding "kwijt bent", ff de tijd nemen om de learning scenarios te spelen.

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Sorry maar ik vind Empire Eart aan de matige kant.
K had er wat meer van verwacht.
Maar omdat het zo uitgebreid is is het nogwel leuk om een tijdje te spelen.

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ehm die huisjer verhogen dus niet het max aantal mensen in EE.. Die huisjes zijn (als je de tutorials ook allemaal had gedaan) om de moraal op te krikken van de mensen. Dan vechten ze beter en langer en slaan ze ook niet op de vlucht. Volgens mij gaat die max aantal mensen omhoog per era en ook met sommige upgrades.
EE is een erg leuk spel, de A.I. op medium wordt echt moeilijk zodra de Atoombommen komen, daarna gaan ze namelijk echt massaal vliegvelden maken en dan kun je het bijna wel opgeven.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-10 14:02
daarom moet je ook onbeperkt veel luchtafweer neerzetten.
Beter is het langs je complete muur. Verder wat lucht afweer ervoor en nog wat bij je kamp. Dan heb je bijna geen last van die atoombommen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 28 november 2001 23:03 schreef GODFLESH het volgende:

raar, hij loopt prima bij mij...behalve dan als ik over internet speel en iemand laat al zn vliegtuigjes van zn 4 carriers in een keer eruit komen.... :P

en er is al lang een patch hoor, gewoon ff updaten heh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Dat afweergeschut helpt dus echt niet altijd.. Soms gaan ze daar juist ook die bommen op gooien.. En idd die vliegtuigen vertragen nogal een multiplayer game.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 28 november 2001 23:03 schreef GODFLESH het volgende:

loopt geweldig bij mij

Athlon 700@770 / 256MB Ram/ GeForce 2 GTS 32MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles loopt goed bij mij (Athlon 1100, 446mbram, geforce 2mx :P ) maar als ik random map doe dan krijg ik een helemaal leeg veld.. en dan ben ik en de computer gelijk verslagen... HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 14:23 schreef ReV3rEnD het volgende:
Alles loopt goed bij mij (Athlon 1100, 446mbram, geforce 2mx :P ) maar als ik random map doe dan krijg ik een helemaal leeg veld.. en dan ben ik en de computer gelijk verslagen... HELP
vaag dat heb ik dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo te horen moet ik maar snel naar de winkel rennen, over multi player heb ik een vraagje, kan je dan net zoals bij aoe er computers bij doen want dis wel zo leuk samen met je maat tegen de computers. dit had bv cossacks niet wat ik wel jammer vond. Hoop het wel want dan heb ik hem morgen meteen B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 03 december 2001 18:34 schreef Huricane het volgende:
over multi player heb ik een vraagje, kan je dan net zoals bij aoe er computers bij doen want dis wel zo leuk samen met je maat tegen de computers
ja.
heb ik al heel vaak gedaan, is echt 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke das mooi ga ik toch maar is wat vrienden overhalen om hem ook te kopen want aoe speelde we ook altijd samen en das idd erg B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
die smniley (B-)) SUCKED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 14:23 schreef ReV3rEnD het volgende:
stom misschien maar ben je misschien vergeten om tegenstanders toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:33 schreef DKtje het volgende:
*KNIP*

AOE vind ik wat minder, stuk minder episch he, je hebt al vrij snel dat je tegen de standaard limiet aanloopt (welke nie te omzeilen is van paar 100 units) en je moet dus ook sneller dan dat aanvallen. Bij EE kun je tot paar duizend units gaan dus das wel phat :P

*KNIP*
Kan wel, via een software update en dan ergens op de command line toevoegen iets van maxunits=x ofzo, waarbij x het max. aantal units is 8-)

Standaard is dit 50, idd veeel te weinig. Bij 150 heb ik geen limietproblemen meer gezien (bij 100 meestal al niet)
Pagina: 1