Toon posts:

Hotmail wachtwoord nog een keer

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, misschien had ik het verkeerd gezegd, maar dat van die hotmail- hack was misschien een idee, mijn eigenlijke
vraag was of iemand ervaring had met het opvragen van je wachtwoord bij hotmail, hoe lang dat duurt, enzo

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op woensdag 28 november 2001 20:13 schreef perkamentus het volgende:
Sorry, misschien had ik het verkeerd gezegd, maar dat van die hotmail- hack was misschien een idee, mijn eigenlijke
vraag was of iemand ervaring had met het opvragen van je wachtwoord bij hotmail, hoe lang dat duurt, enzo

Perkamentus
Ik heb het (lang geleden) een keer geprobeerd toen ik het wachtwoord niet meer wist van een tijdelijk adres van mij. Je moet dan allerlei persoonlijke info opgeven enzo en dan zou er contact met je worden opgenomen op een alternatief e-mailadres. Niks meer gehoord. :(

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

waarom maak je je zo druk over een hotmail-adres??

had je er een grote msn list bij ofzo, anders neem je toch gewoon een nieuwe :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een lijst van ongeveer zo'n 70 lui

Verwijderd

bedenk dan dit:

de adressen van de mensen die je belangrijk vond(de meisjes >:) ) weet je toch wel uit je hoofd(de meeste)

maak een nieuwe, mail al die lui en voila ;)

• wizza
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

dat was dus ook mijn idee toen hij hier over begon in
zn vorige topic. maargoed, die passmailer is gewoon
'real-time', ik was ook een keer mn HeetMeel.com pswd
kwijt, heb alle vragen beantwoord en klaar was kees,
netjes een mailtje met mn password.

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 20:58 schreef wizZa het volgende:
dat was dus ook mijn idee toen hij hier over begon in
zn vorige topic. maargoed, die passmailer is gewoon
'real-time', ik was ook een keer mn HeetMeel.com pswd
kwijt, heb alle vragen beantwoord en klaar was kees,
netjes een mailtje met mn password.
uuuhm naar welk adres werd dat dan gestuurd? diegene waar je je pass van kwijt was ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 28 november 2001 23:18 schreef isdnsux het volgende:

[..]

uuuhm naar welk adres werd dat dan gestuurd? diegene waar je je pass van kwijt was ofzo?
met die vraag kun je je pass wijzigen in een nieuw password d8 ik..

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-08 00:35

Puck

EINDBAAS.org

Weet wel dat als je MSN gebruikt en je hebt 1x ingesteld dat je je wachtwoord wilt opslaan, hij dit wachtwoord in je register plaatst. Schijnt ook een programma voor te zijn die dit eruit haalt, moet je effe zoeken op internet.

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

Op donderdag 29 november 2001 09:59 schreef PuCK het volgende:
Weet wel dat als je MSN gebruikt en je hebt 1x ingesteld dat je je wachtwoord wilt opslaan, hij dit wachtwoord in je register plaatst. Schijnt ook een programma voor te zijn die dit eruit haalt, moet je effe zoeken op internet.
klopt die bestaan ook :+
alleen mogen hier geen links geplaatst worden dus ga maar goed zoeken :+

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

De reden dat ik ook maar geen link heb gegeven, ben het programma wel een keer tegen gekomen, dus het bestaat zeker. Gewoon effe goed zoeken op "msn password retriever" ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Zal ik dan maar even goed gaan zoeken, of weet iemand hem zo
uit zijn/ haar hoofd, ik weet dat je hem hier niet neer mag zetten maar kan iemand hem dan misschien mailen naar vliet.2@hccnet.nl ( of mag dat ook niet)

• wizza
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

Op woensdag 28 november 2001 23:18 schreef isdnsux het volgende:

[..]

ja handig he? |:(

"helpdesk ik ben mijn password kwijt mag ik een nieuwe?"
"ja hoor, u kunt weer inloggen met het password dat u vergeten bent!" >:)

het password werdt naar het alternative-mail-address gestuurd -doh- :)

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Perkamentus, zodra ik vanmiddag thuis ben (zit nu op school) neem ik wel effe contact met je op, op je emailadres. Kan het vast nog wel effe terugvinden >:)

Verwijderd

Topicstarter
oke bdankt

Verwijderd

duurt best lang
was ook eens om vage reden mijn pass geweizigd (verdenk nog steeds mn broer :() En ook die zogenaamde secret question in iets dak onmogelijk kon weten. Moet je ff beter lezen als je het antwood op de vraag in vult. Dan staat er ook iets van als je ut niet meer weet stuur dan blank emialtje naar blablabla (weet nie meer wat) Na stuk of 10 autoreplys van bots die me doorkickten naar andere bots kreeg ik zowaar antwoord + nieuw random wachtwoord :)
Duurde wel ongeveer 2 maanden |:(

• Puck

Puck

EINDBAAS.org

Hmmm, na lang zoeken kan ik het echt niet meer vinden |:( Zoek zelf anders effe, het moet ergens te vinden zijn.

Verwijderd

Moet je alleen niet zo'n mongool als mij zijn die allemaal fake gegevens invult en dan zijn pass kwijt raakt, KuT. Maar nog beroerder is het als de gratis e-mail service wordt opgeheven zonder waarschuwing, dan voel je je nog erger genaait (heb k ook wel eens gehad :( )

Verwijderd

gewoon naar website msn of hotmail en secret question antwoorden, dan kan je gelijk een nieuwe pass verzinnen ....

een paar maanden, ... pfff hoe komen jullie erbij :? :?

Verwijderd

Topicstarter
dat wist ik dat dat zo kon, maar die klopt niet meer volgens hotmail

Verwijderd

je antwoord moet volgens mij precies zo zijn zoals je hem hebt ingevuld bij de aanmelding. Dus hoofdletters, spaties andere leestekens ed. moeten allemaal gelijk zijn...

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik ook allemaal geprobeert, hotmail heeft trouwens al terug gemailt maar met een vage melding dat na nader onderzoek het probleem al is opgelost, is het dus niet
Pagina: 1